Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@02:10:52 GMT

2 خبر از مسابقات تیراندازی و فوتبال گیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۵۶۷۴

2 خبر از مسابقات تیراندازی و فوتبال گیلان

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت های یک روزه، 37 ورزشکار برتر این رشته در دو رشته تنفگ و تپانچه بادی و در رشته 10 متر در سایت تیراندازی سردارجنگل رشت حضور داشتند که در نهایت در رشته تپانچه بادی سجاد پورحسینی از رشت عنوان قهرمانی ، میلاد نیکویی از صومعه سرا در مکان دوم و حمید شیرزاد از رشت مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان رقابت های تیراندازی 10 متر با تفنگ بادی نیز معصومه عسگری از رشت عنوان قهرمانی را کسب کرد، غزل غلامی و آرین گوهری هر دو از رشت به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به نفرات برتر مسابقات تیراندازی در هر دو رشته تپانچه و تفنگ بادی ، حکم قهرمانی و جوایزی اهداء شد.

** نتایج هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان گیلان
به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان گیلان تیم های همشهری شهرداری و پرسپولیس رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری رشت در یک بازی برتر با نتیجه هفت بر صفر حریفش را شکت داد.
همچنین تیم دخانیات رشت با یک گل مغلوب الماس اسالم تالش شد و دیدار تیم های اتحاد آبکنار انزلی با آینده سازان سیاهکل با نتیجه تساوی یک بریک خاتمه یافت، تیم خزر لنگرود با نتیجه سه بر 2 برابر سپدرود رشت به برتری دست یافت و دیدار تیم های شهرداری خمام با وحدت ماسال با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته هفتم، تیم فراز لاهیجان با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، خزر لنگرود با 13 امتیاز دوم است و شهرداری رشت با 12 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های گیلان، 11 تیم از شهرهای مختلف این استان به صورت دوره ای در یک گروه، به طور رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت پرسپولیس تیراندازی رفت و برگشت شهرداری فوتبال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد