Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@10:05:31 GMT

ارائه خدمات فیبرواسکن در بخش گوارش و کبد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۵۹۲۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز كيش، کوروش کشمیری گفت: در هفته گذشته تيمي شامل پزشك و پرستار در دوره آموزشي تكنيك هاي كار با دستگاه فيبرواسكن شركت كردند و اين تيم آماده ارائه خدمات پزشكي مربوطه به مراجعه كنندگان است.
وی گفت: تيم كارشناسي تخصصي كلينيك كبد پروفسور علويان در بيمارستان كيش تشكيل شده و جمعي از پزشكان و پرستاران مجرب در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشمیری گفت: با معرفي انجمن هپاتيت ايران دكتر بهرام سيفي زارعي فوق تخصص گوارش و كبد با حضور در كيش تيم تخصصي از پزشك و پرستاران را براي ارايه خدمات فيبرو اسكن آموزش داد.
وی گفت: كلينيك گوارش و كبد پروفسور مويد علويان در بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش از تجهيزات فني ويژه نظير فيبرواسكن، دستگاه آندوسكپي و كلونوسكپي برخوردار است و بيماران مي توانند از خدمات درماني مربوطه نظير آندوسكپي و كلونوسكپي بدون بيهوشي و سونوگرافي و اسكن كبد بهره مند شوند.
بيماران گوارشي در جزيره كيش مي توانند در هفته با مراجعه به متخصصين داخلي و روزهاي آخر هفته توسط فوق تخصص گوارش و كبد در صورت نياز جهت تشخيص با هريك از روش هاي آزمايشگاهي و كلينيكال موجود معاينه شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بيمارستان كيش كبد گوارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، هاتفی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزو ۵ استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت