Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی پس از عقب افتادن، با درخشش ادن هازارد به بازی برگشت تا آبی های لندنی باز هم پیروز بازی در لیگ برتر انگلیس باشند.

طرفداری-چلسی به پنجمین برد متوالی خود در لیگ برتر انگلیس نیز رسید.

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس-هفته پنجم

گل ها: ادن هازارد(3بار) و ویلیان برای چلسی-بامبا برای کاردیف سیتی

داور: جاناتان ماس

ورزشگاه: استمفوردبریج

گزارش بازی

چلسی همانند دو بازی گذشته خود در ابتدای مسابقه سعی در اختیار داشتن توپ و مالکیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه 6 ایجاد شد. ضربه سر اولیویه ژیرو که در این مسابقه جای آلوارو موراتا را گرفته بود، با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حرکت ترکیبی مارکوس آلونسو و ادن هازارد، سرانجام در اختیار ژیرو قرار گرفت که ضربه ملی پوش فرانسوی راهی به دروازه نداشت. در دقایقی از بازی کاردیف توپ را از چلسی می گرفت و سعی می کرد تا توسط مانگا موقعیت ایجاد کند. 

کرنر کاردیف سیتی در دقیقه 12 با ضربه سر بامبا همراه بود که راه به جایی نداشت.

کاردیف سیتی در دقیقه 16 به گل رسید. بامبا روی پاس موریسون دروازه آبی پوشان لندنی را در عین ناباوری باز کرد.

چلسی در دو حمله پیاپی توسط هازارد و کواچیچ روی دروازه کاردیف موقعیت ایجاد کرد؛ اما این اتریج بود که دو واکنش بسیار خوب نشان داد.

ضربه کات دار و زیبای پدرو در دقیقه 24 در چارچوب قرار نگرفت. چلسی با افزایش فشار خود روی دروازه کاردیف سیتی، با اصرار زیادی به دنبال گل بود.

در دقیقه 31 هازارد پشت محوطه جریمه سرنگون شد. پس از آن ضربه آزاد مارکوس آلونسو کیفیت خوبی نداشت.

دقیقه 34 پدرو از فاصله بسیار زیادی به دنبال این بود تا با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر اتریج وارد دروازه کند اما ناکام بود.

دقیقه 36 و باز هم پدرو. حرکت بازیکنان چلسی از سمت راست و پاس به پدرو با شوت ناامیدکننده بازیکن اسپانیایی همراه بود.

سرانجام در دقیقه 37 دروازه کاردیف سیتی باز شد. حرکت دو نفره ژیرو و هازارد با ضربه استادانه ستاره بلژیکی به گوشه دروازه چسبید.

در دقیقه 44 حرکت پدرو و تاثیر دوباره ژیرو توپ را برای هازارد مهیا کرد تا چلسی قبل از سوت پایان نیمه اول به بازی برگردد.

3 دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول اعلام شد. چلسی تا پایان بازی میدان داری کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، متئو کواچیچ دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به بارکلی داد.

در ادامه بازی کاردیف سعی داشت تا توپ و میدان را از چنگ چلسی بیرون بیاورد؛ اما آبی پوشان با قطع توپ های به موقع و قرار گرفتن در فضاهای مناسب خیلی خوب ظاهر شدند.

دقیقه 62 حرکت کانته و توپی که برای پدرو مهیا شد، با شوت این بازیکن به بیرون رفت. پدرو موقعیت های نسبتا خوبی را در بازی امروز از دست داد.

دقیقه 67 نزدیک بود که دروازه توسط رید باز شود. با کنار گذاشتن داوید لوئیز، این بازیکن شانس خوبی برای به تساوی کشاندن کار داشت.

در دقیقه 68 ویلیان به جای پدرو وارد بازی شد.

دو تیم موقعیتی روی دروازه ها ایجاد نمی کردند. بارکلی با حضور خود تحرک زیادی به خط هافبک چلسی بخشید. حرکات مداوم و تلاش های این بازیکن نشان داد که چلسی خوش شانس است که او را در اختیار دارد.

دقیقه 79 بامبا روی ویلیان مرتکب خطای پنالتی شد. ادن هازارد با گل کردن توپ در این مسابقه هت تریک کرد.

دقیقه 83 شوت تماشایی ویلیان از پشت محوطه وارد دروازه کاردیف سیتی شد تا پیروزی چلسی قاطع تر از قبل شود.

در دقیقه 85 زاپاکوستا به جای ادن هازارد وارد بازی شد. هازارد با تشویق بسیاری از سوی هواداران چلسی مواجه شد.

4 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم اعلام شد. در آخر بازی با همان نتیجه 4-1 به سود چلسی به پایان رسید.

 

شرح گل ها

بامبا(چلسی 0-1 کاردیف سیتی): بر روی یک ضربه شروع مجدد، اثرگذاری موریسون با ضربه سر، توپ را برای بامبا آماده کرد. ضربه پرقدرت این بازیکن به گوشه دروازه باعث شد تا دفع این توپ غیرممکن شود.

ادن هازارد(چلسی 1-1 کاردیف سیتی): حرکت ترکیبی اولیویه ژیرو و ادن هازارد در فضایی مناسب توپ را برای بازیکن بلژیکی مهیا کرد. ضربه استادانه هازارد به گوشه دروازه، اتریج را در گرفتن توپ ناکام گذاشت.

ادن هازارد(چلسی 2-1 کاردیف سیتی): حرکت زیبای پدرو از سمت چپ با پاس او به ژیرو همراه شد. ژیرو توپ را به هازارد پاس داد تا دومین گل چلسی نیز توسط ادن آماده این روزها به ثمر برسد.

ادن هازارد(چلسی 3-1 کاردیف سیتی): حرکت ویلیان در محوطه جریمه با خطای بامبا همراه شد تا پنالتی به سود چلسی اعلام شود. هازارد به آسانی توپ را وارد دروازه کرد تا در این بازی هت تریک کرده باشد.

ویلیان(چلسی 4-1 کاردیف سیتی): حرکت ویلیان و شوت استثنایی این بازیکن از پشت محوطه جریمه وارد دروازه کاردیف شد. این بازیکن که در دقیقه 68 وارد میدان شد، یک پنالتی گرفت و یک گل نیز به ثمر رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رم و بایر لورکوزن در ورزشگاه المپیکو مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

بازی با برتری رم آغاز شد و با توجه به روند بازی انتظار می‌رفت که آنها تیمی باشند که اولین گل بازی را به ثمر خواهند رساند. در یکی از موقعیت‌ها سانتر عالی پاردس با ضربه سر روملو لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

رفته رفته بازیکنان لورکوزن خودشان را در زمین پیدا کردند و به دروازه رم نزدیک شدند. جرمی فریمپونگ در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اولین فرصت جدی لورکوزن را خلق کرد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در ادامه شدت پرس بازیکنان لورکوزن بیشتر شد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه و عجیب ریک کارسدروپ به آلخاندرو گریمالدو رسید. او از فرصت استفاده کرد و پس از ورود به محوطه فلورین ویرتز را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد. در ادامه ستاره جوان لورکوزن با یک بغل پای دقیق دروازه اسویلار را باز کرد.

در ادامه نیمه اول لورکوزن برتری‌اش را حفظ کرد و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم برای زدن گل دوم داشت، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت تا برتری یک گله آنها همچنان ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند