Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اینتر معتقد است آنها شانس های کمی به پارما دادند اما یک گل عجیب دریافت کرده اند. 

طرفداری - فصل جاری سری آ ایتالیا برای اینتر اصلا خوب آغاز نشده و آنها در هفته چهارم نیز مقابل پارما 1-0 شکست خوردند. لوچانو اسپالتی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ما سعی کردیم برنامه هایمان را پیش ببریم اما وقتی اتفاقات بعید می افتد، مجبوریم برنامه را عوض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم از دالبرت در کناره ها استفاده کنیم زیرا او برای مهار ژروینیو سرعت خوبی دارد و برای مسئولیت پذیری شجاعت دارد. مطمئنا پس از دو شکست در چهار بازی و شکست در سن سیرو مقابل هواداران خودمان، سخت است بهانه یا دلیل پیدا کنیم. ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم. 

حتی اگر در مواقع زیادی خوب بازی کردیم و به ندرت اجازه کار خاصی به پارما دادیم. من فکر می کنم پارما مقابل یوونتوس شانس های بیشتری نسبت به بازی مقابل ما داشت. ما یک گل ساده و عجیب خوردیم. 

این بازی جنجال هایی در مورد VAR داشت. شوت پریشیچ با آرنج دی مارکو برخورد کرد. داوران و VAR دستور به ادامه بازی دادند. اسپالتی در این مورد گفت:

حالا که فیلم آن را می بینم، واقعا توپ به دست بازیکن آنها برخورد کرد. من نمی دانم طرز کار VAR چیست اما بازیکن پارما واقعا توپ را با دست برگشت داد و دست او باز بود. آن توپ می توانست به هر جایی برود. مثل روز روشن بود که پنالتی است. 

تاسف آور است که پارما باعث توقف بازی می شد و وقت تلف می کرد. حتی لوئیجی سپه یک توپ اضافه به داخل زمین انداخت تا ما نتوانیم کرنر را سریع بزنیم. 

اینتر حالا به ساسولو و پارما باخته است. با تورینو به تساوی رسیده و تنها بولونیا را شکست داده است:

واقعا این نگرش سهل انگارانه را که در بعضی شرایط داریم، درک نمی کنم. هیچ چیزی به ما تعلق ندارد (در هیچ بازی پیروزی قطعی نیست) و مهم نیست نام تیم ما چیست. باید کارهای بیشتری انجام دهیم. با این روال کارمان پیش نمی رود. ما سازمان یافتگی خود را از دست می دهیم و حریف از آن سود می برد. 

سانترهای زیادی را خراب کردیم. پاس های بی کیفیت زیادی ارسال کردیم. در نیمه دوم از پولیتانو استفاده کردم تا نیروی تازه ای داشته باشیم اما او تحت فشار سنگین به نظر می رسید و به سختی می توانست بدود. این مشکل بدنی و به خاطر تمرینات نیست بلکه باید نگرشمان را عوض کنیم و بدانیم باید کارهای بیشتری در بازی انجام دهیم. 

حالا باید این بازی ها را آنالیز کنیم تا بدانیم چه کارهای بیشتری باید انجام دهیم. اگر بازیکنان پایین تر از توانایی خود ظاهر می شوند، مسئولیت با مربی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نادر جعفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت بیژن حیدری در این بازی اظهار داشت: حیدری یکی از داوران با سابقه فوتبال ایران است و در این دیدار هم کاملاً مسلط به بازی بود. بازیکنان هر دو تیم سعی بر عصبی کردن داور داشتند اما او توانست روی اعصاب خود مسلط باشد.

او ادامه داد: در صحنه اخراج امید عالیشاه، او به صورت برایان دابو ضربه وارد کرد و باید از زمین بازی اخراج می‌شد که داور تصمیم درستی گرفت.

جعفری در خصوص صحنه‌ای که عیسی آل کثیر در محوطه جریمه سپاهان نقش بر زمین شد، گفت: در تصاویر تلویزیونی خطایی از سوی بازیکن سپاهان رخ نداد اما باید تصاویر بهتری را مشاهد کرد تا در رابطه با آن نظر داد.

کد خبر 6094708

دیگر خبرها

  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال