Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، در مطلبی که در صفحه اینستاگرام خود با عنوان «خبری با عطری دلنشین» منتشر کرده، در مورد موفقیت جمعی از دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در کنکور سراسری و قبولی در رشته‌های پزشکی نوشته است:

«در هجوم خبرهای ناامیدکننده این روزها، خبری دلنشین چون رایحه عطر سیب، جانم را آرامش بخشید؛ قبولی تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز سیستان و بلوچستانی در رشته‌های پزشکی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این خبر چندان مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت، اما در میان ساکنان سختکوش آن استان پهناور، موجی از شادمانی و امیدواری پدید آورد و دلسوزان عرصه بهداشت و درمان کشور را به شکفتن جوانه‌های تازه بر درخت نوپای طرح تحول سلامت، دلگرم‌تر از پیش ساخت.

با این امید که همه ما، در انتشار بهتر و بیشتر خبرهایی از این دست، تلاش کنیم؛ موفقیت تمام جوانان برومند کشور، به‌ویژه آنان را که تا چند روز دیگر مشغول آموختن و کسب تجربه در رشته‌های مختلف پزشکی می‌شوند تا التیام‌بخش درد هموطنان باشند، از درگاه پروردگار متعال خواهانم.»

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت قاضی زاده هاشمی کنکور سراسری دکتر هاشمی دکتر قاضی زاده هاشمی دکتر هاشمی وزیر بهداشت رشته های پزشکی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر