Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت گفت: ملی‌پوشان سرعت ایران می‌توانستند در بازی‌های آسیایی هم مدال‌آور باشند، اما با اعزام آنها به جاکارتا موافقت نشد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

عباس محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد ملی‌پوشان اسکیت و همچنینی تیم‌های اینلاین هاکی مردان و بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوهای منظم و برنامه‌ریزی صورت گرفته، انتظار موفقیت ورزشکاران اعزامی به کره جنوبی را داشتیم، اما ذات ورزش اجازه نمی‌دهد که پیش‌بینی دقیق و 100 درصدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان چندین ماه در اردو بودند و این اردوهای منظم بالاخره جواب داد و نتیجه مطلوب رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه اسکیت‌بازان سرعت درخشان ظاهر شدند و می‌توانستند این عملکرد را در بازی‌های آسیایی هم داشته باشند، گفت: فدراسیون اسکیت 8 رشته متنوع را تحت پوشش دارد که برخی از آنها در بازی‌های آسیایی و برخی دیگر در المپیک حضور دارند. همچنین چند رشته نیز در صف پیوستن به رشته‌های المپیکی هستند. اسکیت سرعت یکی از رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی است. ما تلاش زیادی کردیم تا این رشته را در کاروان اعزامی به جاکارتا قرار بدهیم، اما نشد.از میزان آمادگی ملی‌پوشان با توجه به اردوهایی که داشتیم، با خبر بودیم. حتی کمیته المپیک نامه زد و از ما لیست نفرات را خواست. در واقع قرار بود تیم سرعت به جاکارتا اعزام شود و این حداقل انتظاری بود که داشتیم. متاسفانه ستاد عالی بازی‌ها تیم اسکیت سرعت را اعزام نکرد و زورمان نرسید و نتوانستیم مسئولان را برای این کار قانع کنیم. این در حالی بود که شانس بالایی برای مدال‌آوری تیم سرعت وجود داشت و حالا در مسابقات قهرمانی آسیا و در بین 18 کشور شرکت کننده این پتانسیل بالا برای رفتن روی سکو را ثابت کردیم.

رئیس فدراسیون اسکیت در پاسخ به این سوال که «با توجه به شرایط اقتصادی، بالا رفتن قیمت ارز و عدم اختصاص ارز دولتی به ورزش، هزینه اعزام چگونه فراهم شد؟» عنوان کرد: ابتدا باید از همه دوست‌داران ورزش تشکر کنم که  با حمایت‌ها و کمک‌های‌شان انگیزه زیادی به ورزشکاران دادند. همچنین از داورزنی و فرامرزیان، دو معاون وزیر ورزش و جوانان هم تشکر می‌کنم که همکاری لازم را با ما داشتند و شرایط را به نحوی رقم زدند که توانستیم بخشی از اعتبارات سال 97 فدراسیون را جلو جلو بگیریم. البته با این بخش از بودجه و با توجه به عدم تخصیص ارز دولتی، مجبور شدیم ارز غیر دولتی تهیه کنیم تا ملی پوشان به کره جنوبی بروند.

محمدرضایی ادامه داد: کاروان ایران شامل 65 نفر می‌شد که در بین آنها ورزشکاران، اعضای کادر فنی، خودم به عنوان سرپرست، 4 داور و همچنین نماینده وزارت ورزش حضور داشتند. اعزام این تعداد کار آسانی نیست، اما تلاش کردیم با دریافت زودهنگام بودجه و همچنین کمک‌های مردمی، همه نفرات را به کره جنوبی بفرستیم. هرچند که ممکن است در آینده دچار مشکل مالی شویم، اما خوشحالم که باعث غرور ملی شدیم و حالا این انتظار را داریم که نگاه بهتری به اسکیت از سوی مسئولان شود. از کمیته ملی المپیک می خواهم توجه و حساب ویژه‌ای روی اسکیت باز کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در آسیا به آخر خط رسیده‌ایم و کار خود را برای حضور موفق در مسابقات جهانی 2018 در بارسلون از اول مهرماه آغاز خواهیم کرد. اینکه محمد صالحی لقب سریع‌ترین اسکیت‌باز آسیا را به خود اختصاص داده، اتفاق کوچکی نیست. حالا باید تلاش کنیم که مدال‌ها و موفقیت‌ها را در مسابقات جهانی هم داشته باشیم.

محمدرضایی در پایان درخصوص کسب یک کرسی در کنفدراسیون آسیا گفت: در انتخاباتی که برگزار شد، نماینده چین به عنوان رئیس اسکیت آسیا معرفی شد و من هم با یک رای قابل توجه به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدم. به نظرم کسب 7 مدال رنگارنگ در اسکیت و اینلاین هاکی و همچنین یک کرسی در سطح کنفدراسیون آسیا اتفاق بزرگی است که امیدوارم به موفقیت بیش از پیش اسکیت ایران کمک کند.

انتهای پیام/

R1351/P1011199/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است