Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@12:48:45 GMT

پربحث‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در 24 شهريورماه

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۳۷۹۷۷

پربحث‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در 24 شهريورماه

خبرگزاري آريا - ديروز قرار بود با اجراي برجام دلار ارزان شود و امروز با اجراي FATF ، جدايي کي‌روش جدي است، آقاي روحاني قدم جلو بگذاريد، اشتغال در دولت روحاني از صفر دولت قبل به 850هزار رسيد، دستور ويژه دادستان کل در پي هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقيه (س) و دلار 14 هزار توماني چه نقشي در زندگي ما دارد؟ پربحث‌ترين اخبار ديروز خبرگزاري فارس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پربحث‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در روز گذشته (‌شنبه 24 شهريورماه) در قسمت پايين قابل مشاهده است:
ديروز قرار بود با اجراي برجام دلار ارزان شود و امروز با اجراي FATF
همانطور که در جريان تصويب برجام، حاميان اين توافق کاهش نرخ ارز را به عنوان يکي از دستاوردهاي اصلي برجام وعده مي‌‌دادند، اکنون نيز جريانات حامي FATF دنبال القاي کاهش قيمت دلار در صورت تصويب لوايح FATF هستند .
اسلاميان: جدايي کي‌روش جدي است، آقاي روحاني قدم جلو بگذاريد
عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: جدايي کي‌روش از تيم ملي جدي است چون او مي گويد بايد تدارکات خوب براي تيم ملي فراهم شود.
اشتغال در دولت روحاني از صفر دولت قبل به 850هزار رسيد
معاون رئيس‌جمهور در امور بانوان و خانواده با انتقاد از عملکرد دولت قبل در بحث اشتغال، خاطرنشان کرد: در دولت قبل نرخ اشتغال حتي به صفر هم مي‌رسيد اما در دولت آقاي روحاني، حدود 850 هزار شغل در کشور ايجاد شد.
دستور ويژه دادستان کل در پي هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقيه (س)
دادستان کل کشور در پي هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقيه (س) در نامه‌اي به دادستان ويژه روحانيت تهران دستور رسيدگي سريع و درخواست مجازات مناسب را داد.
دلار 14 هزار توماني چه نقشي در زندگي ما دارد؟
آيا تا به حال فکر کرده‌ايد که دلار 14 هزار توماني بازار آزاد چه نقشي در زندگي ما دارد؟ آيا اين دلار تاثير واقعي بر اقتصاد کشور و زندگي مردم مي‌گذارد يا صرفا تاثير آن رواني است؟
براي مشاهده متن کامل اخبار ، روي عناوين آن‌ها کليک کنيد.
انتهاي پيام/ب

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی

به گزارش خبرنگار مهر، اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که با جراحی اقتصادی که در دولت سیزدهم رخ داد ارز ترجیحی ۴.۲۰۰ تومان از کالاهای اساسی حذف شد. به این ترتیب بنا به گفته مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی تمام کالاهای اساسی از نهاده‌های دامی و کشاورزی تا گوشت با ارز نیمایی ۲۸.۵۰۰ تومانی وارد می‌شود.

امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری عنوان کرده، امسال بنا است که ۱۱ میلیارد دلار ارز به واردات کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی وارداتی اختصاص یابد که اختلاف این عدد با نرخ بازار مبادله‌ای شامل ۱۵۰ همت می‌شود که دولت می‌پردازد.

چندی قبل محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به تغییرات نرخ ارز در بازار آزاد گفته بود که واردات کالاهای اساسی براساس نرخ ارز نیمایی صورت می گرد وارز ازاد هیچ تأثیری در واردات کالاهای اساسی ندارد.

کد خبر 6079872 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد