Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، شنبه، ۲۴شهریور ۱۳۹۷ به شرح زیر است:  برخی فکر می‌کنند «استیضاح وزرا» تنها راه برخورد با دولت است/ تبعیت از تصمیمات جمعی در فراکسیون «امید» سست شده است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید : عده‌ای فکر می‌کنند تنها راه برخورد با دولت استیضاح وزرا است و معتقدم قوه مجریه و مقننه باید با یکدیگر مشکلات را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاحات، مرغی است که در عزا و عروسی سرش را می‌بُرند/ روحانی حاضر نیست حرف گوش کند/ نمی‌خواهیم در افکار عمومی بیش از این هزینه بدهیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر آقای رئیس جمهور تیم اقتصادی خود را ترمیم کرده بود کار به اینجا نمی‌‌رسید که هر روز یک وزیر استیضاح شود.

بررسی توزیع کوپن الکترونیکی در کمیسیون اقتصادی/ تا ۶ ماه باید شرایط اضطرار وجود داشته باشد/ دست به کار نشویم، مسیر ونزوئلا را خواهیم رفت

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص افزایش حقوق کارکنان و کارگران با افزایش تورم گفت: افزایش نقدینگی در شرایط فعلی کشور یک سم مهلک است و مانند نمک پاشیدن بر روی زخم است.

حزب موتلفه متعلق به یک قشر خاص نیست/ کار سیاسی ارتباطی با آستان قدس ندارد

یک عضو حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آیا این حزب در استان خراسان رضوی با آقای رئیسی هم جلسه‌ای دارد یا خیر؟، گفت: نه، آقای رئیسی کار آستان قدس را انجام می‌دهد و کار سیاسی خیلی ارتباطی با آستان قدس ندارد ولی با نماینده ولی فقیه دیدارهایی داشتیم.

از دیدارهای کری و ظریف اطلاع داشتم/ «جان کری» با کارهایش سیاست آمریکا را تضعیف کرده است

وزیر خارجه آمریکا اقدام جان کری در دیدار با همتایان سابق خود در ایران را بی‌سابقه و ناشایست خواند و گفت: اطمینان داشته او در جهت سیاست‌های امریکا قدم بر نمی‌دارد.

«کری» بارها در تماس تلفنی، «پومپئو» را در جریان مکالماتش با مقام‌های ایران قرار داد

سخنگوی وزیر خارجه پیشین آمریکا به اظهارات «مایک پومپئو» در «بی‌سابقه و ناشایست» خواندن رفتار «جان کری» در دیدار با همتایان سابقش واکنش نشان داد و گفت: وزیر خارجه کنونی از این دیدارها خبر داشته است.

عربستان، آمریکا و روسیه جای خالی نفت ایران را در بازارهای جهانی پر می‌کنند

وزیر انرژی آمریکا که برای دیدار با الکساندر نواک همتای روس خود به مسکو سفر کرده از جبران خسارت ناشی از کسر صادرات نفت ایران در بازارهای جهانی به دلیل تحریم‌های آمریکا توسط روسیه، عربستان و ایالات متحده خبر داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا یک شرکت تایلندی را به اتهام ارتباط با «ماهان‌ایر» تحریم کرد

وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحریم‌های جدیدی علیه یک کمپانی تایلندی به جرم ارتباط با شرکت ماهان ایران وضع شده که باید به منزله هشداری درمورد جدیت آمریکا در قطع روابط با این ایرلاین ایرانی در نظر گرفته شود.

جزئیات قانون منع بکارگیری بازنشستگان/ امکان نظارت شورای نگهبان بر انتخابات شوراها منتفی است/ رد طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری

عضو شورای نگهبان در تشریح نحوه ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان تاکید کرد: این مصوبه از سوی رییس مجلس به رییس‌جمهور ارسال و رییس‌جمهور باید آن را ابلاغ کند. این مصوبه سه دسته محدودیت دارد که شامل نمایندگان، وزرا، معاون رییس‌جمهور و ... و همچنین ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا می‌شود.

متهم: چک‌های سفید امضا را به دایره مالی باقری‌درمنی دادم/ وکیل متهم ردیف اول: جمهوری اسلامی به موکلم نیاز دارد تا چرخ کشور را به حرکت وادارد

نهمین جلسه رسیدگی به پرونده حمید باقری درمنی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

تمامی متخلفان سلب عضویت شده شوراها، توسط استانداران به مراجع رسیدگی معرفی شده‌اند

سخنگوی وزارت کشور گفت: متاسفانه در پنج سال اخیر تمامی ۲۸۳ نفر عضو متخلف شوراها که به سلب عضویت محکوم شده‌اند، به پیشنهاد استانداران و صرفاً به واسطه نظارتی که مجموعه وزارت کشور و سایر دستگاه ها داشته اند به مراجع رسیدگى معرفى شده اند و شوراهای فرادست حتی یک نفر از این متخلفین را شناسایی و برای برخورد به هیئت ها معرفی نکرده اند.

انتقاد گزارشگر ویژه حقوق‌بشر از اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه ایران،‌ سوریه، غزه و ونزوئلا

گزارشگر ویژه حقوق‌بشر و اقدامات قهری یکجانبه شورای حقوق‌بشر سازمان ملل از اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه ایران، سوریه، مردم غزه و ونزوئلا انتقاد کرد.

توضیح معاون دادستان کل کشور درباره فیلتر برخی سایت‌های غیر مجاز فروش بلیط هواپیما

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در مطلبی نوشت: درخواست فیلتر سایت‌های فاقد مجوز از ناحیه سازمان هواپیمایی کشوری در چارچوب وظایف قانونی آن سازمان بعمل آمده است.

تأکید ایران بر مسئولیت دولت فرانسه در تأمین امنیت اماکن دیپلماتیک ایران در این کشور

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: تعداد اندکی معاند ضد ایرانی قصد تعرض به سفارت ایران در پاریس داشتند که موفق نشدند.

شرمن:عادت داشتم جانشینم را در جریان دیدار با ایرانی‌ها قرار دهم/ دستیار امنیت ملی اوباما: رکس تیلرسون از دیدارها خبر داشت

مشاوران و دستیاران وزیر خارجه دولت سابق آمریکا به جدال لفظی میان رییس‌جمهور و وزیر خارجه ایالات متحده و جان کری واکنش نشان دادند.

تاسیس یک کمپانی جدید توسط اتحادیه اروپا برای حفظ کانال مالی با ایران

مقامات اروپایی از ایجاد یک طرح مالی ویژه برای ارتباط با ایران تحت عنوان «حامل ویژه» خبر دادند که قرار است به عنوان یک شرکت حسابرسی کارکردی موثر داشته و راه گریزی برای حفظ جریان تجاری بین کشورهای اروپایی و ایران تامین تامین کند.

تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه‌ها از ابتکارات وزارت نفت و تقویت بانک مرکزی

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه روز شنبه، ضمن بررسی تحولات بازار ارز، ضرورت مقابله با عملیات جنگ روانی و جوسازی‌های کاذب علیه مصالح اقتصادی کشور را مورد تاکید قرار دادند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه شرق، ۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • چرا ظریف جلسه مذاکره با این زن را بهم زد؟
  • چرا دکتر ظریف جلسه مذاکره با این زن را بهم زد؟