Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: هکرها تحقیقات فوق‌محرمانه دانشگاه‌های آکسفورد، کمبریج و ادینبرو را به سرقت بردند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند تحقیقات فوق محرمانه شماری از دانشگاه‌های برتر این کشور به سرقت Stealing رفته است.

پایگاه خبری «اکسپرس» با اشاره به اینکه تحقیقات محرمانه دانشگاه‌های آکسفورد، کمبریج، و ادینبرو به سرقته رفته است، با استناد به گزارش روزنامه «تلگراف» مدعی شد هکرهای ایرانی با هک‌کردن وب‌سایت این دانشگاه‌ها تحقیقات محرمانه انگلیس درباره برنامه هسته‌ای و امنیت سایبری را به سرقت برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ادعای این وب‌سایت انگلیسی، هکرها این اطلاعات بسیار حساس را هم‌اکنون برای فروش بر روی وب‌سایت‌های ایرانی قرار داده‌اند.

به نوشته اکسپرس، در آستانه اجرای تحریم‌های واشنگتن علیه ایران در 4 نوامبر، با این اقدام هکرها اطلاعات ارزشمندی از تحقیقات کشورهای غربی در اختیار تهران قرار می‌گیرد؛ مسئله‌ای که احتمالاً موجب نگرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، خواهد شد.

پیش از این وزارت دادگستری آمریکا نیز مدعی شده بود هکرهای ایرانی دانشگاه‌های مختلف در کشورهای غربی را هدف قرار داده‌اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ازدواج مخفیانه با دختر 11 ساله / وقتی دومین فرزندش به دنیا آمد همه چیز لو رفت + عکس

سپیده زن جوان پس از زالو انداختن سکته مغزی کرد !

شرط مسخره آتش نشان هنگام نجات دختر 15 ساله گرفتار در سونا +عکس

پایان وحشتناک ماه عسل برای عروس و داماد همدانی

همخوابی اجباری زن شوهردار تهرانی با راننده تاکسی اینترنتی / بهرام از من فیلم گرفت و ... + عکس

دختر نوجوان هیولای لانه شیطان را بخشید + جزییات باورنکردنی

پلیس شیطان صفت دستگیر شد !

جاساز موبایل برای فیلمبرداری از دختران در اتاق پرو + عکس

دردسر آبستن شدن پریسا زن مطلقه ! / مسعود فرار کرد

دستگیری مجری رادیو هنگام پخش زنده / او با دختر بد سرپرست چه کرده بود؟ + عکس

اعتراف شیطان صفت مو فرفری / 33 دختر در دام او افتاده بودند + عکس

تجاوز به یک دختر زیر دوش حمام !

تجاوز شنیع به دختر 8 ساله در خیابان / دخترک باردار شد +عکس

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents سرقت Stealing روزنامه اخبار حوادث انگلیس سرقت هسته ای محرمانه سایبری عکس ایران روزنامه جوان دختر زندگی زن فیلم مرد من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس پلیس فتای استان سمنان از افزایش بیش از ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در یک سال گذشته نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فدائیان امروز (۲۷ فروردین ماه) اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتای استان کشف جرایم سایبری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۲.۷۱ درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش ۸۲.۶۹ درصدی کشف جرائم سایبری در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به نوروز ۱۴۰۲ اشاره و بیان کرد: کلاهبرداران در فضای مجازی بسته به مقتضیات زمان و موضوعات مطرح در جامعه، با شگردها و شیوه‌های گوناگون و با ترفند ارسال لینک‌های آلوده به بدافزار به کاربران و با مضامین و عناوین مختلف از جمله سبد کالای کمک معیشتی قطعی یارانه سهام عدالت ابلاغیه قضایی برنده شدن در قرعه‌کشی ها و ... می‌کنند و اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند.

او گفت: فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه می‌توانند در کنار پلیس در ارتقای آموزش‌های مرتبط با فضای مجازی و افزایش سطح سواد رسانه‌ای کاربران با هدف کاهش جرایم و تحقق پیشگیری از جرم در فضای مجازی نقش مهمی داشته باشند.

وی توصیه کرد که مردم خریدهای اینترنتی خود را از سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک انجام دهند، قبل از بررسی و اطمینان از سلامت کالا از پرداخت هرگونه وجه خودداری کنند و روی لینک‌هایی با منابع ناشناس و تبلیغ‌شده در شبکه‌های اجتماعی کلیک نکنند و به تبلیغات و قیمت‌های فریبنده در سایت‌ها و ... توجه نکنند. مردم در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • با پادشاه اردن و همسر و فرزندانش آشنا شوید؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان (+عکس)
  • شاهزاده سلما دختر خلبان پادشاه اردن کیست؟
  • شاهزاده سلما دختر خلبان پادشاهن کیست؟
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • دی‌ داس علیه اینترنت | حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • کشف جرایم سایبری در استان سمنان ۳۲ درصد رشد داشت
  • کشف جرائم سایبری در استان سمنان ۳۲ درصد رشد داشت
  • انتشار اطلاعات محرمانه