Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان الحشد الشعبی دربیانیه‌ای اعلام کرد یک گروه تروریستی که حمله به هیات‌های عزاداری در شمال منطقه المقدادیه در استان دیاله را طراحی کرده بود، منهدم شده است.

تیپ ۲۴ الحشد الشعبی در عملیاتی با عنوان «عاشورای یک» هسته‌های خفته تروریستی را که قصد حمله به عزاداران حسینی را داشتند، تحت تعقیب قرار داد. در این عملیات همچنین هشت بمب دست ساز کشف و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی دو سال گذشته آیین‌های عزاداری مختلف در مناسبت‌های مربوط به شهادت ائمه اطهار، با اجرای طرح‌های امنیتی هماهنگ میان نیرو‌های امنیتی و انتظامی عراق از جمله الحشد الشعبی با امنیت برگزار شده و تروریست‌ها در هیچ عملیات قابل ذکری موفق نبوده اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تروریست ها گروه تروریستی استان دیاله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها