Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتریش به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا برنامه‌ای اصلاحی را برای مسئله پناهندگان ارائه داد که در آن سختگیری بیشتر در پذیرش و تعیین سقف برای این مسئله را پیش بینی کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، دولت اتریش به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا برنامه هایی اصلاحی را برای سیاست پناهندگان اروپایی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت اتریش در این طرح خواستار یک نوع تعیین سقف در پذیرش پناهندگان شده و علاوه بر این در طرح ارائه شده از طرف اتریش پیش بینی شده است که پناهندگان رد شده به  مراکز بازگشتی در کشورهای سوم بازگردانده شده و در آنجا اقامت یابند و به طور کلی پناهندگی تنها برای افرادی تضمین شود که به ارزش های اروپایی احترام بگذارند.

سباستین کورس، صدر اعظم اتریش اززمان شروع ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا گفته است که مرزهای خارجی اتحادیه اروپا باید در برابر هجوم پناهندگان بهتر حمایت شوند. این گونه مواضع اتریش بسیار نزدیک به مواضع حزب سوسیال مسیحی آلمان در قبال پناهندگان است که چندی پیش اختلافات شدیدی را در دولت ائتلافی آلمان ایجاد کرد.

مرکل و حزب دموکرات مسیحی وی مخالف این گونه سیاست های سختگیرانه در قبال پناهندگان هستند.

سیاست پناهندگان اتحادیه اروپا یک موضوع مهم در نشست اتحادیه اروپا است که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده در سالتزبورگ برگزار می شود. به منظور آماده سازی این نشست آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در روز یکشنبه صدر اعظم اتریش را در برلین به حضور خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

R31356/P36446/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

به گزارش ایسنا، سریال نوبت لیلی «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و ۲۹ می تا ۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیسن آلمان برگزار خواهد شد.  

«نوبت لیلی» پیش از این از جوایزه "British Awards" در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره "skiptown" در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

«نوبت لیلی» سریال اختصاصی پلتفرم نماوا بوده است.

مهدی شیرزاد، سرپرست نویسندگان و مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی نیز نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی