Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش هیات ها و شعائر حسینی آستان قدس حسینی و عباسی مکان برپایی مراسم تعزیه خوانی عاشورا و سوزاندن خیمه ها در کربلا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم تعزیه خوانی عاشورا و سوزاندن  خیمه ها در کربلا پیشتر در بخش مقابل مکان خیمه گاه حسینی برگزار می شد، اما اقدامات جاری در رابطه با پروژه صحن عقیله بنی هاشم (علیها السلام) مانع از برگزاری مراسم در مکان سابق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازن الوزني، معاون رئیسِ بخش شعائر و موکب های حسینی در آستان قدس حسینی و عباسی گفت: دو آستان قدس حسینی و عباسی مکانی را به مراسم آتش زدن خیمه ها در بخش غربی بارگاه امام حسین علیه السلام در نزدیکی"پارکینگ الاحياء" در شهر کربلا اختصاص داده است.
وی افزود: این مراسم بعد از اذان ظهر دهم ماه محرم با هدف یادآوری جنایت وحشتناکی برپا می شود  که بنی امیه  در سال 61هـ با سوزاندن خیمه های خانواده امام حسین(ع) و همراهان ایشان و اسیران شام بعد از به شهادت رساندن امام حسين عليه السلام مرتکب شدند.
شهر کربلا از نخستین روزهای ماه محرم صحنه حضور گسترده هیات های عزاداری و موکب های خدمت رسانی برای بزرگداشت سالروز  شهادت امام حسین(ع) است که در میان تدابیر امنیتی شدید انجام می شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی ماه محرم اردبیل روزنامه های ورزشی فوتبال ایران محرم شیرخوارگان خبرگزاری شبستان ورزش ایران روزنامه خیمه های محرم سوزاندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم

مردم دارالعباده یزد به همراه هیئت ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی منطقه صفائیه و شهر حمیدیا، در سوگ رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) از میدان ابوذر به سمت چهار راه جانباز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند