Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌یک کارشناس ارشد جنگل شناسی و اکولوژی گفت: زراعت چوب یکی از حیاتی‎ترین راهکارها برای جلوگیری از تخریب جنگل‎هاست.

‌فرهاد جهان‎پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهم‎ترین و حیاتی‎ترین راهکارها برای برون‌رفت از بحران تخریب و نابودی بیشتر جنگل‎های باقیمانده استان زراعت چوب و توسعه آن به ویژه در خارج از جنگل‎ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با این اقدام می‎توان در اولین مرحله با تولید چوب و رفع حداقل نیازهای چوبی استان فرصت کافی برای برنامه ریزی‎های بعد و مقابله با سایر عوامل مخرب را داشت.

‌جهان‎پور بیان کرد: هم اکنون وجود دام در جنگل؛ حضور جنگل نشینان، قاچاق چوب و... در تخریب و آسیب رساندن به موجودیت جنگل‎ها نقش بسیار مهمی دارد.

‌این محقق جنگل شناسی و اکولوژی گفت: بالابردن ظرفیت چوب تولیدی استان سبب فعال شدن کارگاه‎های قدیمی و احداث کارگاه‎های جدید می‎شود.

وی افزود: این کار علاوه بر کاهش قیمت‎های کالاهای تولیدی چوبی باعث اشتغال بیشتری در سطح استان شده و به طور زنجیره‎ای افراد بیشتر در این راستا امرار معاش می‌کنند.

جهان‎پور اظهار کرد: با افزایش مزارع صنوبر و تولید چوب، افزایش درآمد کشاورزان منطقه حاصل و از خارج شدن اعتبارات برای خرید جلوگیری می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام قاچاق چوب منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، نمایش «گروفالو» اقتباسی از کتابی با همین عنوان از نویسنده انگلیسی به نام «جولیا دونالدسون» است؛ این قصه را این‌بار، بهرام جلالی‌پور بصورت نمایشنامه بازنویسی کرده و آرش شریف‌زاده، کارگردانی کرده است.

در نمایش گروفالو، پدر ومادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شدند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود، اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی
  • تصاویر دیدنی از جان گرفتن هیرمند، شاهرگ حیاتی سیستان
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم