Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > میراث و تمدن - همشهری آنلاین:
دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار با ۵ روز تاخیر در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مهرماه سال جاری در محل موزه ملی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سعید امیریان مسئول دبیرخانه دائمی همایش با اعلام این خبر گفت: با توجه به گزارش کمیته اجرایی همایش در خصوص تراکم برنامه‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و برخی محدودیت‌های اجرایی، شورای سیاست‌گذاری تصویب کرد همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار با 5 روز تاخیر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت سرزمین»،« میراث فرهنگی، توسعه پایدار و راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت آب، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و هویت، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و گردشگری، میراث فرهنگی، توسعه پایدار صلح و وفاق ملی، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و نو آوری و فناوری، میراث طبیعی و توسعه پایدار که به تصویب شورای سیاست‌گذاری همایش رسیده است را از محورهای برگزاری این همایش اعلام کرد.

گفتنی است؛ دومین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و برگزار می‌شود.

در همین زمینه: شهریار عاشق فرهنگ ایرانی بود موافقت مجلس با تشکیل وزارت میراث فرهنگی فصلنامه هنرنامه ایران منتشر شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد