Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@15:23:49 GMT

رونمایی کتاب «بر زبان آر تا به دست آری» در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۰۷۵۷

رونمایی کتاب «بر زبان آر تا به دست آری» در بروجرد

 

به گزارش ایکنا از لرستان، چهارشنبه، 24 شهریور طی مراسمی در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد از کتاب «بر زبان آر تا به دست آری» نوشته جودیت تینگلی، ترجمه محمدرضا یاراحمدی، از نویسندگان بروجردی رونمایی شد.

کتاب «بر زبان آر تا به دست آری» نوشته جودیت تینگلی، ترجمه محمدرضا یاراحمدی در 183 صفحه، از انتشارات اَرِدُوی سورَه  بروجرد است که شهریور ماه سال‌جاری و به تازگی منتشر و به بازار کتاب روانه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کتاب درباره ارتباطات گفتاری، کسب و کار و به‌منظور راهنمایی افراد برای ارتباط قاطعانه در دوازده فصل توسط نویسنده نگارش شده است و در آن به مباحثی همچون: مهارت‌های کاربردی هفت مرحله‌ای ارتباطات تجاری و سازمانی، روش مهارت‌های کاربردی تجاری و سازمانی برای کمک به «نه» گفتن، استفاده از مهارت‌های کاربردی تجاری و سازمانی برای صریح و جسورانه سخن گفتن، مهارت‌های کاربردی تجاری و سازمانی برای مقابله با طعنه و کنایه غیر مستقیم، مهارت‌های کاربردی تجاری و سازمانی برای جدی گرفته شدن ، مهارت‌های کاربردی تجاری و سازمانی برای مقابله با حملات تهاجمی و ... پرداخته است .
محمدرضا یاراحمدی متولد بروجرد و از فعالان حوزه فرهنگ بروجرد است که دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات انگلیسی است و مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بروجرد است. وی مؤلف و پژوهشگر در زمینه فرهنگ لغت‌نامه‌نویسی، مترجم در حوزه ادبیات و علوم انسانی، مؤسس کانون زبان پردیس در شهر بروجرد است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی رونمایی کتاب بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی