Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@07:47:14 GMT

پلیس البرز به استقبال سال جدید تحصیلی رفت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۰۸۳۲

پلیس البرز به استقبال سال جدید تحصیلی رفت

سردار سید جعفر حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: براین اساس پلیس به صورت محسوس و نامحسوس برای افزایش ضریب امنیت دانش آموزان در اطراف مدارس فعالیت می کند.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی استان البرز در 2 بخش نظم، امنیت و روان سازی ترافیک فعالیت خواهند داشت.
حسینی افزود: در اجرای این طرح، گشت های خودرویی، موتوری و پاس پیاده پوشش ویژه مدارس استان را اجرا خواهند کرد و در تقاطع ها و خیابان های محل عبور دانش آموزان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: افزون بر گشت های انتظامی، واحد اطلاعات کلانتری ها و پلیس تخصصی نیز به صورت نامحسوس وضعیت امنیتی اطراف مدارس را رصد می کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: 30 هزار دانش آموز به عنوان همیار پلیس در استان البرز ساماندهی شده اند که 3 هزارو200 نفر آنان در زمان بازگشایی مدارس به کار گرفته می شوند.
حسینی تاکید کرد: مرکز فوریت های پلیس در مهرماه با اولویت ایجاد امنیت مدارس فعالیت خواهد کرد و مردم درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف مدارس می توانند با پلیس 110 تماس بگیرند.
در سال تحصیلی جدید حدود 472 هزار دانش آموز در 2هزار و 700 واحد آموزشی البرز مشغول به تحصیل می شوند.
2098/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان البرز دانش آموز دانش آموزان راهنمایی و رانندگی فرمانده انتظامی استان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از استخدام یک‌هزار و ۶۷۱ معلم و مربی جدید در مهر ماه امسال در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: یک‌هزار ۱۵۰ نفر از طریق آزمون و ۵۲۱ معلم هم از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی موحدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر از ارتقا رتبه آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه کنکور سراسری خبر داد و اظهار داشت: آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه قبولی دانش‌آموزان در بین 32 استان رتبه 13 کسب کرد و این صعود چند رتبه‌ نشان از تلاش خانواده‌ها، دانش‌آموزان و فرهنگیان است.

وی از تدوین سند چشم‌انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: نقشه راه و سند توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تا سال 1408 طراحی شده و از مهر ماه امسال اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به فعالیت‌های حوزه پرورشی پرداخت و با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری 11 هزار دانش‌آموز استان بوشهر به اردوی راهیان نور اعزام شدند گفت: در همین راستا 35 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان توسعه و پیشرفت اعزام شدند.

موحدی برگزاری یادواره 582 شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های حوزه‌های پرورشی دانست و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری مراسم تشییع شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس در 350 مدرسه با مشارکت 150 هزار دانش‌آموز استان بوشهر برگزار شد.

وی از برپایی جشن تکلیف 15 هزار دانش‌آموز استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری 10 هزار دانش‌آموز استان بوشهر در جشن تکلیف شرکت کردند که نسبت به سال قبل آن رشد 71 درصدی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ساخت و افتتاح 120 مدرسه در 2.5 سال دولت مردمی ایران قوی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این مدت به ارزش 100 میلیارد تومان تجهیزات در مدارس استان بوشهر توزیع شده است.

موحدی با اشاره به حل مشکل ناوگان خودروی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بدون اعتبارات دولتی 50 خودرو به ارزش 20 میلیارد تومان خودرو برای آموزش و پرورش استان بوشهر خریداری شد.

وی کمبود معلم را یکی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش اعلام و خاطرنشان کرد: امسال یک‌هزار 150 معلم، دبیر، مربی، مشاور، مربی بهداشت، مربی تربیت‌بدنی، آموزگار پس از پذیرش در آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش استان بوشهر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به جذب 521 نفر فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در مجموع تا سال تحصیلی جدید مهرماه امسال، یک‌هزار و 671 معلم و مربی جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شود.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است