Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:48:42 GMT

حسینیان واقعی ظلم‌ستیز هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۱۰۷۷

حسینیان واقعی ظلم‌ستیز هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه الزهرای زنجان، افزود: توجه به حوزه‌های علمیه توسعه فرهنگی استان زنجان را به دنبال دارد و در این میان باید حوزه‌های علمیه انقلابی باشند.

وی بابیان اینکه بانوان در ارتقای سطح دینی خانواده‌ها  و زدودن خرافات در مجالس نقش بسیار مهمی دارند، اظهار کرد:، وجود بانوان در حوزه‌های علمیه از برکات می‌باشد چرا که این بانوان در تربیت فرزندان صالح و اعتلای فرهنگ دینی جامعه بسیار مؤثر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: دشمنانمان درصدد این هستند که حوزه‌های علمیه را از حضور در عرصه‌های سیاسی بازدارند ولی موفق نمی‌شوند.

خاتمی تصریح کرد: زنجان استانی فرهنگی و مذهبی است و عالمان و نخبگان علمی و مذهبی فراوانی دارد و باید حوزه‌های علمیه مکانی برای پرورش نخبگان دینی باشد و در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی و دینی در حوزه‌های علمیه استان با جدیت پیگیری می‌شود.

وی گفت: باید برای توسعه و تقویت حوزه‌های علمیه در استان زنجان تلاش ویژه صورت بگیر و جود ۲۸۰ طلبه خواهر در زنجان برکت بسیار خوبی است و حوزه علمیه الزهرای زنجان در سال ۷۱ تأسیس شده و جزو حوزه‌های علمیه سطح دو در سطح کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ابراز کرد: زدودن خرافات از محافل دینی بانوان رسالت مهم طلاب است.

خاتمی به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: قیام امام حسین قیامی در مسیر عزت و سعادت بود و در مسیر بندگی خدا بودن بن‌بستی وجود ندارد.

وی یاد آور شد: حسینیان واقعی ظلم‌ستیز هستند و هرروز برای گسترش عدالت و آزادی و مبارزه با ظلم تلاش می‌کنند.

گفتنی است در این مراسم از خدمات خانم سپهری مدیر سابق حوزه علمیه الزهرای زنجان تجلیل شد و خانم اسماعلیان به عنوان  مدیر جدید حوزه علمیه الزهرای زنجان معرفی شد.

کد خبر 4404048

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی قرآن نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان مردم علیه احتکار ماه محرم کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر مشهد گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شیراز بیرجند خرم آباد خطبه های نماز جمعه احتکار یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهکیلویه و بویراحمد، معاون آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه استان گفت: این حوزه‌ها شامل یاسوج، سی سخت، گچساران، دهدشت و لیکک است.
خانم رومینا افزود: علاقمندان تا نیمه خرداد مهلت دارند به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه و نام نویسی کنند.
وی اضافه کرد: حدود دو هزار طلبه بانو در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحصیل مشغول هستند.

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد