Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با معرفی تیم‌های برتر در شهر کازرون به کار خود پایان داد.
این مسابقات با حضور ۱۴ تیم از باشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد و کردستان با دو نماینده هیأت استان و مریوان در مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیأت کردستان با شکست مقابل تیم‌های شیراز و همدان از گردونه مسابقات خذف شد و هندبالیست‌های مریوانی با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد
شاگردان سروه خرازی در یک مرحله چهارم نهایی با شکست مقابل تیم قدرتمند مشهد به دیدار رده بندی این رقابت‌ها راه یافتند که بازیکنان شایسته مریوان در این مرحله با غلبه بر تیم ملایر عنوان سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.
تیم‌های کازرون و مشهد به ترتیب عناوین اول و دوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند و به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافتند.

طبق مقررات فدراسیون دو تیم جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را دارند که در خصوص حضور تیم رده سوم دسته یک با توجه به نظرات شفاهی مسئولان فدراسیون این احتمال می‌رود که نماینده مریوان در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند.
مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور طی روز‌های ۱۹ تا ۲۳ شهریورماه به میزبانی شهر کازرون برگزار شد.

انتهای پیام/م

کسب عنوان سوم مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور توسط بانوان هندبالیست مریوانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، رقابت‌های رزمی انجمن تای بوی قهرمانی رده‌های مختلف ه به میزبانی شهر بوکان در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مسابقات ۸۰۰ ورزشکار از ۱۵ استان کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

در پایان تیم استان کردستان با بدست آوردن پنج مدال طلا در این مسابقات موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی تیمی شد.

سامی وحسام کریمی، آلان محمدی، ژیلوان محمدی و فرزام یونسی طلایی‌های تیم کردستان در این مسابقات بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • تقسیم امتیازات حاصل کار تقابل تیمهای خوزستان در فوتبال دسته اول کشور 
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • حالِ هندبال بانوان نصف‌جهان بهتر می‌شود
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • قهرمانی تیم فرنگی خوزستان در رقابت‌های کشوری جام رمضان
  • آبادان میزبان استقلال آبی پوشان ملاثانی و نفت مسجدسلیمان