Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@03:12:30 GMT

مدیریت تقاضا در راس برنامه‌های وزارت نیرو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۱۷۲۲

هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به پایداری شبکه توزیع برق اظهار کرد:با کاهش درجه حرارت هوا، تامین آب و برق مشترکان در وضعیت پایداری قرار دارد و وزارت نیرو به عنوان متولی تامین آب و برق کشور پروژه‌هایی برای آماده سازی شبکه توزیع درپیش از تیرماه سال ۹۸ در نظر گرفته است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و آب  با بیان اینکه مدیریت تقاضا در اهم برنامه های وزارت نیرو قرار دارد، تصریح کرد:مدیریت تقاضا و کاهش پیک بارمصرف سال ۹۸ باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و برنامه ریزی‌های گسترده‌ای در سطح توانیر برای مدیرت مصرف در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت قرارداد‌های میان وزارت نیرو با بخش خصوصی ابراز کرد:با توجه به نوسانات نرخ ارز، عدم تعدیل قرارداد می‌تواند مشکلات فراوانی را برای بخش خصوصی به وجود آورد، قطعا دولت حمایت‌های خودرا از بخش خصوصی به عنوان موتور حرکتی بخش اقتصادی در قالب تمهیدات و شرایط جدید اعمال خواهد کرد.

فلاحتیان در پایان گفت:منابع مالی برای ۲۸ نیروگاه با ظرفیت ۵ هزار مگاوات مشخص شده است، اگر میزان بارندگی‌های سال آبی جدید متناسب با سال‌های گذشته باشد  با افزایش ظرفیت تولید برق و مدیریت تقاضا به میزان ۳ هزار مگاوات می‌توانیم سال آینده را بدون خاموشی سپری کنیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون وزیر انرژی برق وزارت نیرو مشکلات دولت بخش خصوصی وزارت نیرو فلاحتیان مدیریت تقاضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

امیر آشتیانی در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تشکری خطاب به قالیباف صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام
همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت