Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@04:58:24 GMT

(تصاویر) دردسرهای حضور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۲۱۱۱

(تصاویر) دردسرهای حضور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع

فرارو- مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز، شنبه با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع در ابتدای جلسه امروز: آیت الله موحدی کرمانی با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، تعمق در قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را نیاز جوامع اسلامی و همه آزادی خواهان دنیا دانست و گفت: فهم عمیق این حقیقت که در نظام هستی ارزش والایی وجود دارد که برای آن می‌بایست از جان و مال و فرزندان و همه امتیازات مادی گذشت، یکی از اهداف مهم بزرگداشت واقعه کربلا است و آن ارزش بزرگ تعبد الهی و التزام به دین و تکالیف الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان تصاویر منتشر شده از جلسه امروز مجمع، تصویری از همنشینی آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه سابق تبریز با احمدی‌نژاد، حاشیه ساز شده است. در این تصویر به نظر می‌رسد، آیت‌الله مجتهد شبستری صندلی خود را پشت به احمدی‌نژاد کرده و آشکارا از نشستن کنار احمدی‌نژاد ناخرسند است.

پیشتر نیز به صورت غیر رسمی گفته شده بود، آملی لاریجانی و حسن روحانی به دلیل حضور احمدی‌نژاد در جلسات شرکت نمی‌کنند. این شایعه آنقدر بزرگ شد که با واکنش‌های مختلفی از هر دو طیف مواجه شد.

در یکی از نخستین واکنش‌ها به این شایعه عزت الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صدا سیما در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «مهمترین مصلحت نظام، درک مصالح کشور و ترجیح آن بر منافع فردی، است. اعضاء محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به ویژه رؤسای قوا باید آئینه‌ی تمام نمای این هویت باشند. شایعات روزهای اخیر در مورد عدم شرکت سران قوا درجلسه مجمع، به دلیل اعتراض به حضور آقای احمدی نژاد با هیچ معیاری قابل پذیرش نیست.» بیشتر بخوانید...

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود

معاون امور بانوان مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، گفت: بحث آموزش در حوزه بانوان بسیار مهم است و می‌تواند به توانمندسازی این جامعه و حتی رفع مشکلات آن‌ها کمک کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فرزانه شکوری شامگاه سه‌شنبه در همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد که در محل سالن اجتماعات مرکز علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بررسی کارشناسان نظام مسائل کشور نشان داده که بیشتر موضوعات و مسایل بانوان در سطح‌ استان‌ها متفاوت از بانوان پایتخت بوده و باید به صورت مجزا برای جذب ایده‌های بومی برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل بانوان در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: مجمع نظام مشورتی آمده تا به حل مسائل و مشکلات بانوان کمک کند و اگر کسی احساس می‌کند که می‌تواند راهکاری ارائه دهد، ما در کمیسیون‌های تخصصی از آن‌ها استقبال خواهیم کرد.

معاون امور بانوان مجمع مشورتی نظام مسائل کشور بر محور آموزش در حوزه بانوان تاکید کرد و یادآور شد: در این مدت که روی موضوعات و مسائل بانوان کار شد، متوجه شدیم که بحث آموزش در حوزه بانوان بسیار مهم است و می‌تواند به توانمندسازی این جامعه و حتی رفع مشکلات آن‌ها کمک کند.

شکوری ادامه داد: در حوزه زنان سرپرست خانوار خیلی کارهای میدانی و تحقیقی صورت گرفت و مشکلات این افراد در طول پنج سال شناسایی شد، تا جایی که متوجه شدیم مشکلات ریشه‌ای این افراد هرگز از سوی کمیته امداد و بهزیستی حل نخواهد شد و باید به دنبال حل مشکلات بنیادی در این حوزه بود.

وی در ادامه به لایحه حفظ کرامت نیز اشاره کرد و گفت: لایحه حفظ کرامت که 10 سال به طول انجامید تا به صحن علنی مجلس برسد، با کمک مجمع مشورتی نظام مسائل کشور کلیات آن به تصویب رسید و جزییات آن در مجلس آتی بررسی می‌شود.

معاون امور بانوان مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، تاکید کرد: این لایحه دارای معایب و مزایایی است که باید در مرحله اجرا مورد بررسی قرار بگیرد، ما اعتقاد داریم که این لایحه حداقل حقوق جامعه زنان را حمایت و تقویت می‌کند و لازم است که مواردی دیگری نیز در آن لحاظ شود.

شکوری خاطرنشان کرد: اعضای مجمع مشورتی زنان همگی جوان و نخبه هستند و شرایطی را فراهم کرده تا جوانان صاحب‌نظر کشور در کنار فضای انتقاد به ارائه راهکار بپردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود