Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
دومین دوره مسابقات دوگانه قهرمانی کشور آقایان به میزبانی استان البرز برگزار شد و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه‌گانه، دومين دوره مسابقات دوگانه قهرماني كشور آقايان با شركت 103 ورزشكار از 19 استان كشور به ميزباني استان البرز و شهر جديد هشتگرد در سه رده سني جوانان، اميد و بزرگسالان و در دو بخش تيمي و انفرادي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين دوره از مسابقات و در رده سني بزرگسالان كه با شركت 39 ورزشكار از 16 استان به انجام رسيد، در بخش انفرادي سيد محمد حسيني از استان گلستان با زمان 52:13 به مقام قهرماني دست يافت و منصور عبدي از كردستان با زمان 52:29 و رحيم رستگاري از استان مركزي با زمان 55:39 به ترتيب در جايگاه‌هاي دوم و سوم ايستادند.

در بخش تيمي رده سني بزرگسالان استان مركزي با زمان 2:56:02 قهرمان شد و گلستان و آذربايجان غربي به ترتيب با زمان 3:02:30 و 3:05:52 بر سكوهاي دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سني اميد با حضور 21 ورزشكار از 9 استان، امين سقايي از چهار محال و بختياري با زمان 52:19 به مقام اول دست يافت و آرمين كاتبي از خراسان رضوي با زمان 56:19 در جايگاه دوم قرار گرفت و علي رحمتي مفرد از لرستان با زمان 58:33 بر سكوي سوم ايستاد.

در بخش تيمي رده اميد خراسان رضوي با زمان 3:08:59 اول شد و تيم‌هاي مازندران با زمان 3:26:00 در رده دوم و خوزستان با زمان 3:40:37 در رده سوم جاي گرفتند.

در رده سني جوانان با شركت 43 ورزشكار از 11 استان، علي رضواني از استان سمنان با زمان 53:39 به مقام قهرماني دست يافت و سيد جواد حسيني از استان گلستان با زمان 57:33 به مقام دوم رسيد و محمدحسين رضايي از سمنان با زمان 58:09 بر سكوي سوم ايستاد.

در بخش تيمي اين رده نيز سمنان با زمان 3:00:11 بر سكوي نخست ايستاد، همدان با زمان 3:02:03 به مقام دوم رسيد و آذربايجان غربي با زمان 3:04:59 در رده سوم قرار گرفت.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ دنیا آقایی ملی پوش کوراش کشور با کسب نشان طلا وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ،  جواز حضور در رقابت‌های کوراش قهرمانی بزرگسالان آسیا در تهران رو بدست آورد، عسل کلامی مدال نقره رو کسب کرد
محبوبه خورشیدی مربیگری تیم را بر عهده داشت ، رکسانا ابراهیمی در این مسابقات داوری کرد.
چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با شرکت ۲۱ تیم در زاهدان برگزار شد

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور