Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبری معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با هیئت دولت از بنگاه داری بانک‌ها به شدت انتقاد کرده و فرمودند: بانک‌ها غلط می‌کنند که بنگاه داری می‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رهبری معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با هیئت دولت از بنگاه داری بانک ها به شدت انتقاد کرده و فرمودند بانک ها غلط می کنند که بنگاه داری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های امام خامنه ای با اشراف کامل بر مبحث های اقتصادی بیان شده و ایشان با تسلط کامل بنگاه داری را یکی از آفت هایی می دانند که بلاگیر نظام پولی بانکی کشور شده است. 

بنگاه داری بنگاه ها باعث شده بانک ها از رسالت اصلی خود یعنی تسهیلات دادن به بخش تولید باز بمانند و رقیب بخش خصوصی شده و بخش خصوصی به هیچ وجه نتوانند با این شرکت ها رقابت کرده و تولید و اشتغال هر سال بدتر از سال قبل گردد. 

خبرگزاری دانشجو تصمیم دارد با بررسی بانک های بنگاه دار بپردازد تا بتواند در راستای منویات رهبری عزیز قدم بردارد.

 

بانک انصار از بانک هایی است که علنا به نگاه داری افتخار کرده و در سایت خود هلدینگ ایرانیان اطلس را به خود معرفی کرده و به آن می بالد.

 

ایرانیان اطلس چه می کند؟

گزارش رسمی سازمان ثبت شرکت ها نشان می دهد شرکت ایرانیان اطلس در زمان تاسیس به فعالیت های بازرگانی و صنعتی می پرداخته است. این شرکت سال 1365 تاسیس شده و از سال 1384 به فعالیت های ساختمانی وارد شده است. شرکت ایرانیان اطلس در این دوره زمانی پروژه های بزرگ ساختمانی و عمرانی را در دست گرفت.

گزارش های رسمی شرکت ایرانیان اطلس  نشان می دهد شرکت ایرانیان اطلس 33 درصد سهام شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس، 30 درصد سهام شرکت بناگستران هشتم توس  و 50 درصد سهام شرکت پردیس اطلس پارس را در اختیار دارد. شرکت ایرانیان اطلس تقریبا تمامی فعالیت هایی که به پروژه های ساختمانی مربوط باشد را برعهده می گیرد. براساس گزارش عملکردی که شرکت ارائه داده تاکنون 900 هزار مترمربع ساختمان ساخته است. همچنین 16 پروژه دیگر به مساحت یک میلیون 700 هزار مترمربع دیگر نیر در دست ساخت دارد. در حال حاضر ایرانیان اطلس کیش، شرکت مهندسین مشاور طرح و اندیشه شیوا اطلس، عمران اطلس ایرانیان، رکت آ. اس. پ، شرکت شهر سازی و خانه سازی باغمیشه، شرکت سرمایه گذاری و توسعه شهری توس گستر همگی در هلدینگ مشترکی فعالیت می کنند.

 

اطلس فرمانیه

ساختمان مسکونی اطلس فرمانیه در یکی از بهترین نقاط شمال تهران و در محله فرمانیه که یکی از معروفترین مناطق تهران به شمار می رود احداث و به دلیل فرآیند طراحی معماری مدرن داخلی و نما با هدف استفاده بهینه از نور خورشید، چیدمان فضایی جدید و نحوه انتخاب مصالح خیلی زود به یکی از مجتمع های شاخص در این منطقه تبدیل شد.

طراحی این مجموعه به گونه ای شکل گرفت که ضمن برخورداری از قابلیت های ارائه خدمات به مراجعان بخش تجاری، از نظم و آرامش مورد نیاز یک مجتمع مسکونی نیز برخوردار باشد. از جمله خدمات جانبی در نظر گرفته شده در این مجتمع می توان به سالن مطالعه و سالن ورزشی در فضای عمومی به منظور بهره گیری ساکنان آتی ساختمان اشاره کرد.

اطلس مال

 

پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یک تهران نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد . منطقه یک به دلیل دارا بودن منابع طبیعی و میراث فرهنگی و تاریخی ، سکونت اکثر دیپلمات های خارجی ، وجود ساختمان های لوکس از مناطق مطلوب تهران به شمار می‌آید.

این پروژه با کاربری تجاری – اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. در طراحی منحصر به فرد این پروژه سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی درساختن فضا لحاظ شده‌است. دسترسی های جداگانه از تلاقی کاربریهای تجاری و اداری آن پیش‌گیری می‌کند و در طراحی آن از خرد کردن فضا به شدت اجتناب و مساحت واحدها نیز به نسبت منطقه به صورتی منطقی رعایت شده است . همانطور که می دانیم بیش از هشتاد درصد شبکه آزاد راهی تهران درمنطقه شمال غرب قرار دارد و جانمایی این پروژه به گونه‌ای است که با طی مسافت کوتاهی به آزاد راههای عمده دسترسی حاصل می شود.

این پروژه گستره‌ای به شعاع منطقه یک را بدلیل عدم ارایه خدمات مناسب تجاری و نیز بخشی از منطقه ٣ را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد ضمن اینکه بدلیل ویژگی‌های منحصربفرد این پروژه پیش‌بینی می‌شود که از دیگر مناطق نیز دارای پتانسیل جذب مشتری خواهد بود. ایجاد فضاهای سبز با آبشار و استفاده حداکثری از انرژی خورشید ، همسایگی با پارک نیاوران و ایجاد چشم انداز مناسب و برخورداری از هوایی بهتر و جذابیت‌های با عرضه محصولات برندهای خاص می‌تواند محیطی سرشار از طراوت و نشاط برای بازدید کنندگان فراهم آورد . سیستم های مدیریت هوشمند و آنتن مرکزی و پیوند ارگانیک با منطقه و محیط اطراف نیز به افزایش حس اکتشاف و بسر بردن در محیط آن کمک می کند. این پروژه گردش مالی وسیعی را سامان می‌دهد و بیش از ٢٢٠٠ هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهدکرد. تاثیر این پروژه در کاهش سفره های درون شهری، رفع نیاز های فوری مردم و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه و همچنین تاثیرات فرامنطقه‌ای این پروژه را به عنوان یکی از پروژه‌های نمادین کلان شهر تهران مطرح می‌نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بانک انصار بنگاه داری شرکت داری اطلس اطلس مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!