Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:44:19 GMT

قاتل فراری بجنورد پس از 14 سال به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۲۵۷۳

قاتل فراری بجنورد پس از 14 سال به دام افتاد

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری پس از 14 سال در بجنورد، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس در روز یکشنبه سردار علیرضا مظاهری گفت: قاتل فراری در سال 83، در یک درگیری خیابانی، جوانی را به قتل رسانده و متواری شده بود.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان اخیرا با شناسایی محل اختفای متهم، با هماهنگی قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مظاهری با بیان اینکه متهم با مراقبت‌های ویژه به مقر انتظامی منتقل شده، افزود: وی در بازجویی ‌های به عمل آمده لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: این فرد که در نزاع و درگیری خیابانی مرتکب قتل شده بود، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
7185/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي قتل خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران