Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@03:54:32 GMT

همه حجاج به وطن بازگشتند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۲۷۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آخرین گروه حجاج از طریق فرودگاه جده بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی ره شدند و به این ترتیب، عملیات حج سال 1397 با انتقال 85 هزار نفر از حجاج کشورمان به میهن اسلامی با موفقیت خاتمه یافت.

برای انتقال این حجاج بیش از 300 پرواز از عربستان به ایران انجام شد که سهم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیش از شرکت هواپیمایی سعودی بود ضمن اینکه تمام عملیات کارگو و هندلینگ بار حجاج نیز به صورت کامل توسط هواپیمای جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پروازها به مقصد 19 فرودگاه کشورمان صورت پذیرفت که شرکت هواپیمایی سعودی امسال پروازهای فرودگاه‌های مشهد، تبریز، ارومیه، کرمانشاه، گرگان، زاهدان، زنجان و ساری را برعهده داشت و ‌ایران‌ ایر زائران کرمان، اهواز، یزد، بوشهر، رشت، اصفهان، بندرعباس، بیرجند، همدان و فرودگاه شیراز را جابجا کرد و پروازهای فرودگاه امام خمینی تهران بین دو شرکت هواپیمایی هما و سعودی مشترک بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های خوزستان می‌گوید: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با انجام یک پرواز از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه جده به مقصد اهواز، تعدادی از زائران حج عمره به استان وارد شدند.

او افزود: ۲۶۱ زائر حج عمره ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد کشور شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان