Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:23:39 GMT

پانصدمین گل زلاتان با الهام از بروسی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۳۱۹۳

پانصدمین گل زلاتان با الهام از بروسی

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره لس آنجلس گلکسی ، ساعاتی پیش توانست پانصدمین گل دوران فوتبالش را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، گل شماره پانصد زلاتان، مطمئنا در کلکسیون گل‌های زیبایی که او تا به حال به ثمر رسانده، جایگاه ویژه ای خواهد داشت. هر چند که در هنگام زدن گل، تیمش 3-0 عقب بود و این گل او در نهایت کمک خاصی به تیمش نکرد و بازی برای لس آنجلسی ها با شکست به پایان رسید ولی ضربه کاراته ای دیدنی او حتی مورد تشویق هواداران تورنتو نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توپ از پشت محوطه جریمه برای زلاتان ارسال شد و او که راهی جز زدن ضربه به شکل آکروباتیک نمی‌دید، با یک چرخش و یک ضربه که شبیه به فنون کاراته بود، گل اول تیمش را به ثمر رساند. بازی ادامه پیدا کرد و تورنتو موفق شد دو گل دیگر نیز وارد دروازه لس آنجلس گلکسی کند و هم تیمی‌های زلاتان یک گل دیگر نیز به ثمر رساندند تا در نهایت بازی با نتیجه 5-2 به پایان برسد. این نتیجه باعث می‌شود که لس آنجلس گلکسی همچنان برای پلی آف ، شانس خوبی داشته باشد.

 

 

 

 

او پس از بازی گفت:" برای تورنتو خوشحالم زیرا از نزدیک شاهد گل شماره پانصد من بود. من به دروازه نزدیک بودم، این گل من را به یاد گلی که مقابل آژاکس زدم انداخت. موقعیت روی یک سانتر ایجاد شد و من چرخیدم و با یک ضربه توپ را به درون دروازه فرستادم."

 

62 گل ابراهیموویچ برای تیم ملی کشورش به ثمر رسیده و باقی گل‌ها در باشگاه‌های مالمو، آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، آث میلان، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و حالا لس آنجلس گلکسی به ثمر رسیده است."

 

 

 

 

دومنک کینیار، سرمربی لس آنجلس گلکسی در این رابطه گفت:" به نظرم دستاورد رونالدو فوق العاده بوده است. او یک گلزن قهار است و به دلایل مختلف در یادها خواهد بماند."

 

اما این گل، واکنش های جالبی در توئیتر داشته است و هواداران به شدت از آن استقبال کرده اند. پابلو مائورر در این رابطه نوشت:" یک گل باورنکردنی از زلاتان. حتی هواداران تورنتو هم در حال تشویق او هستند. ما لیاقت این مرد را نداریم!"

 

 

 

 

اثن پین در این رابطه نوشت:" زلاتان فوتبال شائولین بازی می‌کند!"

 

دکس مک کارتی نیز نوشت:" هیچگاه یک ضربه کامل والی روی هوا ندیده بودم، یک گل استثنایی.از تو ممنونیم زلاتان.

 

دامین نوشت:" واو! زلاتان بروس لی، جت لی، ایپ من، اونگ باک و همه را با این ضربه کنگ فویی که زد، در خود دارد!"

 

آن اودونگ نیز نوشت:" زلاتان همیشه مسخره ترین گل ها را می‌زند، از آن گل‌هایی که پیش خودتان فکر می‌کنید چرا یک نفر باید برای زدن چنین گلی تلاش کند. خدا را شکر زیرا اینگونه است که ما می‌توانیم چنین گل‌های استثنایی ببینیم."

 

از این پانصد گلی که توسط فوق ستاره سوئدی به ثمر رسیده، 156 گل در پاری سن ژرمن، 66 گل در اینترمیلان، 56 گل در آث میلان، 48 گل در آژاکس، 29 گل در منچستریونایتد، 26 گل در یوونتوس، 22 گل در بارسلونا و 18 گل در مالمو به ثمر رسیده است. همچنین 62 گل نیز در پیراهن تیم ملی سوئد وارد دروازه رقبا شده است.

لس آنجلس گلکسی زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لس آنجلس گلکسی زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تراکتور و استقلال دیروز در هفته بیست وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

در جریان این بازی برخوردی بین مهرداد محمدی و شجاع خلیل‌زاده پیش آمد که مصدومیت مدافع تراکتور را در پی داشت و او با انتشار یک استوری هم این را نشان داد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902116

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد