Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@21:59:42 GMT

سومین دوره «نذری آموزشی» در فضای مجازی ‌کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۳۴۰۰

سومین دوره «نذری آموزشی» در فضای مجازی ‌کلید خورد

به گزارش ایکنا؛ آموزش از جمله دغدغه‌های اساسی هر جامعه خواهان پیشرفت است. اما بعضا وجود چالش‌هایی که از برجسته‌ترین آنها می‌توان به جبر جغرافیایی و محدودیت زمانی اشاره کرد، امکان بهره‌مندی از آموزش‌های به روز، با کیفیت بالا و ارائه شده توسط اساتید مجرب و متخصص را برای بسیاری از انسان‌ها غیرممکن می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آموزش آنلاین، راهکاری نو بر بستر وب است که دسترسی به آموزش‌ها و اساتید زبده را برای افراد گوناگون در همه جای جهان صرف نظر از موقعیت جغرافیایی، نژاد، سن، جنسیت و دیگر عوامل تبعیض‌آمیز فراهم می‌کند و نوع بشر را یک گام به سمت تحقق «عدالت آموزشی» نزدیک‌تر می‌سازد. از این رو، سازمان علمی و آموزشی فرادرس به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه آنلاین کشور با همکاری بیش از ۷۰۰ مدرس در زمینه‌های علمی، اقدام به تولید و انتشار بالغ بر ۸۵۰۰ ساعت ویدیوی آموزشی رایگان در قالب بیش از ۹۵۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی کرده است.  بر همین اساس سومین دوره «طرح نذری آموزشی» به همت سازمان علمی آموزشی فرادرس و با هدف تحقق عدالت آموزشی و ترویج فرهنگ آموزش، همزمان با ایام محرم کلید خورد. این طرح که برای اولین بار در محرم سال ۹۶ آغاز شد، در رمضان ۹۷ با عنوان «مهمانی آموزشی» تداوم یافت و در محرم سال جاری نیز از ۲۶ شهریور تا ۳۱ شهریور ماه، با ارائه بیش از ۳۰۰ ساعت محتوای آموزشی، به صورت کاملا رایگان برای عموم مردم برگزار خواهد شد. یادآور می‌شود؛ طرح نذری آموزشی به‌عنوانی طرحی نوآورانه در راستای تحقق عدالت آموزشی و فرهنگ مطالعه و یادگیری، طی چندین دوره برگزار شده است.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی