Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان دانش آموزان خراسان رضوی گفت: 'طرح ساماندهی بوفه های مدارس' امسال برای چهارمین سال متوالی در خراسان رضوی اجرا میشود.

علی محمد یونسی افزود:امسال نیز همانند سالهای گذشته عرضه و فروش مواد غذایی از جمله سوسیس و کالباس، چیپس، پفک و کالاهای مشابه در بوفه مدارس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت:فهرست نهایی کالاهای قابل عرضه در بوفه مدارس توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال تهیه است و به زودی به بوفه ها اعلام می شود.

یونسی افزود: هم اکنون فهرست شرکتهای مجاز برای توزیع مواد غذایی برای بوفه مدارس نیز در مراحل نهایی برای تایید و آغاز فعالیت قرار دارد و با بوفه های متخلف در طول سال از سوی ناحیه آموزشی برخورد خواهد شد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدور مجوز رسمی بوفه ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • فهرست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی اعلام شد+ جدول
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب