Web Analytics Made Easy - Statcounter

درهای حوزه‌های اخذ رأی در انتخابات شوراهای استانی سوریه از صبح امروز به‌روی شهروندان باز شده است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، سانا گزارش داد درهای حوزه‌های اخذ رأی از صبح امروز به‌روی شهروندان باز شد تا نمایندگان خود را در انتخابات شوراهای اداره محلی انتخاب کنند، در انتخاباتی که بیش از 40 هزار نامزد برای کسب 18 هزار و 478 کرسی با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد حوزه‌های انتخاباتی در کل استان‌ها 88 حوزه و تعداد مراکز اخذ رأی 6661 مرکز است، درهای مراکز اخذ رأی از ساعت 7 صبح به‌وقت محلی باز شده و رأی‌گیری تا ساعت 19 به‌وقت محلی ادامه می‌یابد، البته کمیته عالی انتخابات می‌تواند این زمان را تمدید کند.

دولت سوریه خواستار مشارکت گسترده شهروندان در این انتخابات شده است، چرا که انتخاب نمایندگانی که بتوانند در مرحله بازسازی پس از پیروزی‌های بزرگ ارتش علیه تروریسم، وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند، اهمیت فراوانی دارد.

رئیس‌جمهور سوریه سوم تیر ماه گذشته امروز (یکشنبه 25 شهریور) را زمان برگزاری انتخابات شوراهای محلی و استانی اعلام کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات سوریه شوراهای استانی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!