Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین طاهری در ششمین شب مراسم هیات مکتب‌الزهرا(س) حماسی‌خوانی کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حسین طاهری فرزند حاج محمدرضا طاهری مداح پیشکسوت کشورمان، شب گذشته در حسینیه فاطمه الزهرا(س) اشعار حماسی را در قالب مداحی خواند و حاضران را به شوق آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از متن شعر را در ادامه می‌خوانید:

زور و زر و تزویر نمودند توانی
دنیا شده آماده‌ی یک جنگ جهانی
******************
فریاد شیاطین جهان خار یهودی
بیرون زده از حنجره شاه صعودی
******************
تکفیری و وهابی و داعش شده هم دست
اینها همه زیر سر شیطان بزرگ است

صوت رجز‌خوانی حسین طاهری را می‌شنوید.

عزاداری دهه اول محرم‌الحرام  با سخنرانی حشمت الله قنبری، حجت‌الاسلام صفاری و مرثیه‌سرایی محمدرضا طاهری و حسین طاهری از دوشنبه 19 شهریور به‌مدت 11 شب از ساعت 20 در هیات مکتب‌الزهرا(س) واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر(عج) حسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1444/P1356/S4,37/CT17 پیوست رجز‌خوانی حسین‌طاهری در شب ششم محرم۹۷/ هیات مکتب‌الزهرا(س) واژه های کاربردی مرتبط مداحان اهل بیت ماه محرم امام حسین (ع) موکب تسنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مداحان اهل بیت ماه محرم امام حسین ع مداحان اهل بیت ماه محرم امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ جهانی تنیس روی میز| سقوط آزاد نوشاد، خروج عالمیان از جمع ۵٠ نفر اول

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش سنگاپور با سلطه چینی ها و با قهرمانی چوکین در بخش مردان و قهرمانی وانگ مانیو در بخش زنان به پایان رسید.

در فینال مسابقات انفرادی گرند اسمش سنگاپور، وانگ چوکین از چین نفر دوم رتبه بندی دنیا  به مصاف لیانگ جینگ کون هموطن خود و دارنده رتبه ۵ دنیا رفت و مقتدرانه با حساب ۴ بر ۱ پیروز شد و عنوان قهرمانی بخش مردان را تصاحب کرد. در فینال بخش زنان نیز، همانند فینال مردان، شاهد تقابل دو هموطن چینی بودیم.

مصاف وانگ مانیو نفر سوم رتبه بندی دنیا مقابل وانگ ییدی نفر چهارم دنیا با پیروزی ۴ بر ۱ وانگ مانیو به پایان رسید تا بدین صورت پرونده یکی از معتبرترین رقابت های تنیس روی میز دنیا در سنگاپور با دو فینال تمام چینی بسته شود.

با پایان این رقابت‌ها فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رنکینگ پینگ پنگ بازان جهان را منتشر کرد که در این رنکینگ نوشاد عالمیان سقوط قابل توجهی داشت. نوشاد عالمیان که پیش از این با درخشش در رقابت‌های جهانی به رتبه زیر ۵٠ صود کرده و در رده ۴۹ جهان  بود، در رنکینگ جدید با ۲۱ پله سقوط به رده ۷۰ جهان رفت. علت اصلی این سقوط آزاد، نتایج مسابقات  گرند اسمش بوده که در آن نوشاد عملکردی ضعیف داشت. عالمیان در این مسابقات حذف زودهنگامی داشت و تنها ۲۰ امتیاز گرفت.

در مقابل سه پینگ پنگ باز دیگر ایران در رنکینگ از جمله نیما صعود خفیف و چند پله ای داشتند. در بخش زنان نیز اتفاق خاصی رخ نداد. 

رنکینگ جدید جهانی پینگ پنگ بازان ایران به شرح زیر است (اعداد داخل پرانتز رتبه قبلی هستند):

رنکینگ مردان
۷۰- نوشاد عالمیان (۴۹)
۱۱۶- امیرحسین هدایی (۱۱۷)
۱۷۵- نیما عالمیان (۱۸۰)
۱۸۳- امیرمهدی کشاورزی (۱۸۸)

رنکینگ زنان
۲۹۲- الینا رحیمی (۲۷۵)
۳۷۹- ندا شهسواری (۳۷۸)
۴۴۵- مهشید اشتری (۴۴۶)
۴۴۹- شیما صفایی (۴۵۰)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای موسیقی و شاهنامه‌خوانی در شهر جهانی بیشاپور
  • رنکینگ جهانی تنیس روی میز| سقوط آزاد نوشاد، خروج عالمیان از جمع ۵٠ نفر اول
  • پیروزی وفایی در مسابقات آزاد جهانی چین
  • پیروزی ملی پوش اسنوکر ایران در دور اول مسابقات آزاد جهانی
  • همه بازیگران «جنگل آسفالت» معرفی شدند/ پخش از سوم فروردین ماه
  • جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • «جنگل آسفالت» از سوم فروردین ماه در نمایش خانگی
  • عکس/ جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • در مکتب قرآن | انس با قرآن
  • استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی