Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:22:29 GMT

مسیرهای منتهی به مدارس شهرری ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۴۲۸۲

مسیرهای منتهی به مدارس شهرری ایمن سازی شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ساسان مسعودی با اشاره به طرح استقبال از مهر اظهار داشت: این طرح شامل فعالیت های مختلف عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و امورشهری است که بر اساس تعامل مدیریت شهری، راهور و آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است.
وی افزود: رنگ آمیزی، آسفالت، تجهیز سرویس های بهداشتی، رفع مشکلات عمرانی و اصلاح هندسی معابر خیابان های منتهی به این مدارس با همکاری راهنمایی و رانندگی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعودی تصریح کرد: علاوه بر این ایمن سازی ترافیکی محورهای اصلی و منتهی در قالب خط کشی بلوک عابر پیاده، خط کشی کلمات نوشتاری، نصب تابلو گذر دانش آموز، تابلو گذرگاه عابر پیاده، بهسازی سرپناه های ایستگاه های اتوبوس و نوسازی استوانه های ایمنی نیز در طول سال تحصیلی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
قائم مقام شهرداری منطقه 20 اضافه کرد: هم اکنون همکاری خوبی بین معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و مامورین راهنمایی و رانندگی در ‌خصوص حضور مؤثر در نقاط حادثه خیز شهرری وجود دارد.
وی گفت: در هفته نخست مهرماه نیز با همکاری شهرداری و پلیس راهور، گشت ویژه ترافیکی در معابر مستقر می شود تا وضعیت ترافیکی معابر کنترل و هر گونه وضعیت غیرعادی تردد به ستاد مرکزی بازگشایی مدارس و مرکز نظارت و کنترل ترافیک اعلام شود.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
9338/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش شهرستان راهنمایی و رانندگی رنگ آمیزی روابط عمومی شهرداری کنترل ترافیک رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پیگیری املاک آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش ۶ هزار سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش صادر شده است. بیشترین اسناد صادر شده برای املاک استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کردستان بوده است که هر سه استان هم از استان‌های مرزی ما هستند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: این موضوع نشان می‌دهد وزارت آموزش و پرورش در پیگیری ۶۰۰۰ سند مالکیت بیشتر به استان‌های مرزی و کمتر برخوردار توجه داشته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد و مهر ۰۳ مهر ماه آرامی خواهیم داشت و به جای دغدغه کمبود معلم باید از این پس به دنبال رشد کیفیت معلم باشیم.

فرهادی با بیان اینکه به افزایش تعداد کلاس‌های درس و کاهش تراکم کلاس‌ها هم وزارت آموزش و پرورش توجه زیادی داشته است؛ گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات جهادی سازمان نوسازی مدارس، ۸۰ درصد مدارس کشور تراکم کمتر از ۳۵ نفر و ۴۷ درصد مدارس تراکمی کمتر از ۲۶ نفر دارند؛ همچنین ۴۷ درصد از کلاس‌های مقطع ابتدایی کمتر از ۲۶ نفر دانش آموز دارند و این نشان می‌دهد در خصوص کاهش کلاس‌های با تراکم بالا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته به خوبی عمل کرده است.

فرهادی تاکید کرد: کمتر از ۲ درصد مدارس ابتدایی در مرز تراکم ۴۰ نفره هستند که امیدواریم با ادامه نهضت مدرسه سازی دیگر شاهد کلاس‌های درس بالای ۳۵ نفر نباشیم.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار گفت ۲۴ هزار دانش آموز داریم که در مدارس عشایری درس می‌خوانند که با پیگیری دولت و شخص وزیر هیچ بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم.

در حال تکمیل..

کد خبر 6090788 علی قدمی

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان