Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-29@01:30:39 GMT

تیراندازی یک فرد ناشناس در داخل مسجدالنبی(ص)

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۴۹۳۶

تیراندازی یک فرد ناشناس در داخل مسجدالنبی(ص)

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روزنامه عربستانی سبق، یک فرد ناشناس شنبه‌ شب در صحن مسجدالنبی در مدینه منوره اقدام به تیراندازی کرد. نیرو‌های امنیتی در مسجد فرد مذکور را بازداشت کردند. این حادثه تلفاتی نداشته است.
 
به نوشته سبق، این فرد ناشناس 42 سال دارد و از «بیماری روانی» رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نیرو‌های امنیتی مسجدالنبی پس از بازداشت این فرد، او را به پلیس منطقه مرکزی مدینه تحویل دادند تا اقدامات لازم در قبال وی اتخاذ شود.
 
چندی پیش در ایام موسم حج نیز یک زائر در صحن مسجدالحرام با پرتاب کردن خود به پایین اقدام به خودکشی کرد. جالب آنکه دلیل خودکشی وی نیز از سوی مقامات سعودی مشکلات روانی عنوان شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیراندازی ناشناس مسجدالنبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش

 ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: براثر تیراندازی تروریست ها ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در حمله تروریستی شامگاه دوشنبه به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز شهید شد.

شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در مسیر خاش - ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان‌سوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این پهپاد ایرانی متخصص جنگ روانی است؟
  • حازم؛ این پهپاد ایرانی متخصص جنگ روانی است
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد
  • ویدیوهای شاهزاده سرین پیش از بازداشت