Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:39:17 GMT

سیصد ساعت ویدیوی آموزشی را رایگان دانلود کنید

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۴۹۴۶

سیصد ساعت ویدیوی آموزشی را رایگان دانلود کنید

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سازمان علمی و آموزشی فرادرس به عنوان مجموعه‌ای پیشگام و نوآور در تحقق عدالت آموزشی و ترویج فرهنگ آموزش، برای سومین دوره متوالی اقدام به برگزاری «طرح نذری آموزشی» کرده است. این طرح که برای اولین بار در محرم سال ۹۶ آغاز شد، در رمضان ۹۷ با عنوان «مهمانی آموزشی» تداوم یافت و در محرم سال جاری نیز از ۲۶ شهریور تا ۳۱ شهریور ماه، بار دیگر با ارائه بیش از ۳۰۰ ساعت آموزش غیر رایگان، به صورت کاملا رایگان برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«آموزش» از جمله دغدغه‌های اساسی هر جامعه خواهان پیشرفتی است. اما بعضا وجود چالش‌هایی که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به جبر جغرافیایی و محدودیت زمانی اشاره کرد، امکان بهره‌مندی از آموزش‌های به روز، با کیفیت بالا و ارائه شده توسط اساتید مجرب و متخصص را برای بسیاری از انسان‌ها غیرممکن می‌سازد.

آموزش آنلاین، راهکاری نو بر بستر وب است که دسترسی به آموزش‌ها و اساتید زبده را برای افراد گوناگون در همه جای جهان صرف‌ نظر از موقعیت جغرافیایی، نژاد، سن، جنسیت و دیگر عوامل تبعیض‌آمیز فراهم می‌کند و نوع بشر را یک گام به سمت تحقق «عدالت آموزشی» نزدیک‌تر می‌سازد. از این رو، «فرادرس»، به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه آنلاین کشور با بهره‌گیری از مزایای این نوع آموزش و با همکاری بیش از ۷۰۰ مدرس در زمینه‌های علمی گوناگون طی ۱۰ سال فعالیت خود، اقدام به تولید و انتشار بالغ بر ۸۵۰۰ ساعت ویدیوی آموزشی در قالب بیش از ۹۵۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی کرده است. 

فرادرس بستری را فراهم آورده تا افراد با شرایط گوناگون زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور که توسط اساتید برتر هر حوزه ارائه شده‌اند؛ کلاس درس را هر کجا و هر زمان همراه خود داشته باشند.

طرح نذری آموزشی به عنوانی طرحی نوآورانه در راستای تحقق عدالت آموزشی و فرهنگ مطالعه و یادگیری، طی چندین دوره توسط فرادرس برگزار شده و نظر به استقبال گسترده صورت گرفته از آن در دوره‌های پیشین، بار دیگر در محرم سال ۹۷ با ارائه آموزش‌های گوناگون در قالب ۳۰ عنوان شامل موضوعات آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، عمران، معماری، مکانیک، صنایع، شیمی، برق، گرافیک و مدیریت به صورت کاملا رایگان از ۲۶ شهریور تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که در ادامه آمده است به صفحه طرح نذری فرادرس مراجعه کنید؛ فهرست آموزش‌ها را مشاهده و عناوین مورد نیاز خود را به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید. در طول اجرای  این طرح عناوین دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد. جهت آگاهی از این عناوین جدید، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام فرادرس را می توانید دنبال کنید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق ترویج فرهنگ شیمی محرم مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم

فابیو کاناوارو حاضر است بدون دریافت دستمزد، هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد.

طرفداری | فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیا رویای خود را هدایت ناپولی عنوان می کند.

فابیو کاناوارو در مصاحبه با رادیو سری آ، امید و آرزوی خود برای قرار گرفتن روی نیمکت ناپولی، باشگاهی که فوتبال خود را از آن آغاز کرد را به اشتراک گذاشت. فابیو کاناوارو در این مورد گفت:

همیشه گفته ام که هدایت ناپولی یکی از اهداف من است. فقط بحث زمان مطرح است. می دانم که اگر این مسیر را ادامه دهم، قطعاً روزی این فرصت نصیبم خواهد شد. ناپولی تیمی است که همه دوست دارند به صورت رایگان سرمربی آن باشند. ناپولی از لحاظ کیفیت نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. ایده حضورت روی نیمکت ناپولی در سال جاری؟ امسال این بیشتر ایده ای از سوی رسانه ها بود تا از سوی باشگاه، اما من مسیرم را ادامه می دهم. هرگز کسی چیزی را به صورت رایگان به من نداده است. من سرسخت هستم و همیشه سخت کار کردم تا چنین دستاوردهایی داشته باشم. هنوز آتشی را در وجودم احساس می کنم، این همان اشتیاقی است که مرا آرام نگه می دارد. صبر می کنیم و سپس خواهیم دید چه می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان