Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:44:01 GMT

اردبیل| ۳۰۰۰ دفتر بسیج دانشجویی در کشور فعال است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۵۲۶۶

اردبیل| ۳۰۰۰ دفتر بسیج دانشجویی در کشور فعال است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به فعالیت سه هزار دفتر حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی در کشور گفت: سالانه برنامه‌های متنوعی توسط این دفاتر در سطح کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدجواد نیک‌روش در مراسم تودیع و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به نقش دانشگاه‌ها در جامعه امام خمینی(ره) تاکید اساسی بر اهمیت این نهاد دانشگاهی که مبدا تحولات در جامعه به شمار می‌رود، داشته و به واقع دانشگاه نهاد پیشران برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در روند حرکتی جامعه و تربیت نیروهای موثر بیان کرد: با توجه به این نقش مقام معظم رهبری نیز بیشترین زمان دیدار با اقشار مختلف در جامعه را به دانشجویان اختصاص داده و از دانشجویان می‌خواهند که مطالبات انقلابی را پیگیری کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به نقش و جایگاه علم و دانشگاه در جامعه گفت: برای پرورش دانشمندان و اندیشمندان در کشور حوزه و دانشگاه دو رکن و محور اساسی در جامعه به شمار می‌روند که امام راحل نیز به اهمت این دو نهاد در کنار هم تاکید اساسی داشته‌اند.

نیک‌روش تولید دانش و تربیت نیروهای موثر را زمینه‌ساز پیشبرد اهداف انقلاب دانست و تصریح کرد: بسیج دانشجویی به این مهم مفتخر است که نامگذاری آن توسط امام راحل انجام شده و تلاش می‌کنیم تا به اهداف تشکیل بسیج دانشجویی که از مهمترین آنها امت‌سازی بوده دست یابیم.

وی بسیج را امتداد انقلاب برشمرد و افزود: در تمامی مراحل انقلاب و دفاع مقدس بسیجیان حضوری پررنگ و گسترده‌ داشته‌اند و امروز نیز استمرار حرکت‌های انقلابی از جمله رسالت‌های بسیج و به ویژه بسیج دانشجویی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به دانشجو و دانشگاه اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد کارآمدی نظام باشیم لازمه آن حل مسائل پیش روی انقلاب است.

نیک‌روش تربیت نیروی تراز انقلاب و ایفای نقش در عرصه‌های مختلف را از جمله رسالت‌ها برشمرد و تصریح کرد: تسلط به نظام و مسائل انقلاب لازمه حرکت تحولی در بسیج است.

وی با اشاره به فعالیت سه هزار دفتر حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی در کشور گفت: سالانه برنامه‌های متنوعی توسط این دفاتر در سطح کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای حل مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه بیان کرد: اندیشکده‌های وابسته به بسیج دانشجویی نمونه بارز کار دانشجویی در حل مسائل انقلاب در ابعاد مختلف بوده و ظرفیت خوبی برای موسسات آموزش عالی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در این آیین گفت: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان در برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان گچساران و کهگیلویه حضور معنوی خوبی داشتند.

جواد هاشمی مهر افزود: حضور پرشور مردم و جامعه فرهنگی در آیین‌های ملی و مذهبی نشان از پایبندی آنها به آرمان‌های والای شهدا دارد.

هاشمی مهر تصریح کرد: همه ما باید مدیون جامعه فرهنگی باشیم زیرا نقش معلم در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: معلم بستر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کند و این نقش مهم را باید همه مسوولان قدر بدانند.

کد خبر 6093014

دیگر خبرها

  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • چرایی تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود