Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@11:32:56 GMT

زنجانی ها در اسکان زائران حسینی مشارکت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۵۴۱۲

زنجانی ها در اسکان زائران حسینی مشارکت می کنند

مجتبی شهامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تشکیل ستاد اسکان در حسینیه اعظم در سال جاری اشاره کرد و افزود: این ستاد متشکل از شماری از خادمان حسینیه است که در حوزه اسکان مسافران و زائران حسینی فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار شماری از شهروندان زنجانی با مراجعه به واحد ستاد اسکان زائران حسینیه اعظم، برای میزبانی و پذیرایی از مسافرانی که جهت شرکت در مراسم عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم به زنجان سفر می کنند،
اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهامی اظهار داشت: همچنین امسال با هماهنگی های انجام شده ظرفیت اقامت سه هزار نفر از زائران حسینیه و زینبیه اعظم در مهمانسراهای اداره ها و نهادهای مختلف زنجان ایجاد شده است.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: به منظور راهنمایی و هدایت مسافران و زائران به مراکز اقامتی، ستاد اسکان حسینیه در ورودی های شهر مستقر شده است.
به گزارش ایرنا، مهمانان و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور در روزهای هشتم و یازدهم ماه محرم به زنجان سفر می کنند تا خود را به قافله عزاداری ساده و در عین حال پرشکوه حسینیه اعظم و زینبیه اعظم برسانند.
اجتماع و عزاداری هشتم و یازدهم محرم زنجانی ها در فهرست ملی میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.
3088/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت عزاداری محرم مدیر روابط عمومی مسافران زائران رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟