Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری همای رحمت مسجد امام علی(ع) روستای قوژد کاشمر گفت: برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و ورزشی در کانون های فرهنگی هنری(( نورالثقلین، جوانان امام رضا(ع)، همای رحمت، کریم اهل البیت (ع) کاشمر برگزار می شود.

محمد جعفرنژاد مدیر کانون فرهنگی هنری همای رحمت روستای قوژد کاشمر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه برنامه های فرهنگی ورزشی اوقات فراغت با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد ( نورالثقلین، جوانان امام رضا(ع)، همای رحمت، کریم اهل البیت (ع) و پایگاه های مقاومت بسیج روستا در ایام تابستان ۱۳۹۷ سال حمایت از کالای ایرانی اجرا می شود، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان ۲ بال توانمند در اجرای برنامه های فرهنگی در روستا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: مساجد به عنوان پایگاه اصلی انقلاب، مرکز اصلی حرکت های خودجوش مردمی است و پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی و هنری به عنوان ۲ بال برنامه های فرهنگی هستند و می توانند با همدلی و همراهی در کنار هم به عمران معنوی و رونق مساجد بیفزایند.

 

جعفرنژاد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۱۹ مهر ۱۳۹۱ در توصیه های ارزشمندی بر همکاری بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید فرمودند، ضمن اعلام آمادگی این در سطح روستا افزود: این امر به تعامل اجرای برنامه های مشترک در مناسبت های ملی و مذهبی در مساجد منجر می شود و در جذب نوجوانان و جوانان موثر است.

 

وی از اجرای بیش از چند برنامه ویژه ورزشی از قبیل مسابقه طناب کشی، دوچرخه سواری و تیراندازی با مسجد امام علی روستا برنامه با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس و ماه محرم الحرام امسال برنامه ها و فعالیت های قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری در مساجد و پایگاههای روستا با همکاری کانون های مساجد یادشده برگزارمی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری همای رحمت کاشمر خاطرنشان کرد: اهدای ثواب طرح تلاوت نور به ساحت مقدس شهدای بسیجی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، حضور در نمازجمعه و برپایی نشست های بصیرت افزایی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره های شهدا، اردو های آموزشی و رزمی، دسته ویژه گردان امام حسین(ع) بسیجیان روستای قوژد و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 

وی همچنین یادآور شد: همزمان با تقارن ایام عزاداری اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه ای از جمله اقامه عزای شهدای کربلا، سخنرانی با محوریت قیام عاشورا و اهداف حضرت سیدالشهداء (علیه السلام)، مرثیه سرایی، تعزیه خوانی و سوگواری در روستا از جمله برنامه های ویژه در این ایام می باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم خبرگزاری شبستان محرم اردبیل عزاداری محرم عزاداری امام حسین ع روزنامه های ورزشی فوتبال ایران شیرخوارگان حسینی عزاداری برنامه های اوقات فراغت کاشمر کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود. روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

وی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها گفت: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و …است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خونویی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090944 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود