Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز همانند سال‌های گذشته برنامه اردوی جهادی تابستانه خود را در بخش صیدون شهر باغملک برگزار کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز همانند سال‌های گذشته برنامه اردوی جهادی تابستانه خود را در بخش صیدون شهر باغملک برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه صیدون جزو مناطق هدف اردوهای جهادی بسیج دانشجویی خوزستان است که در تابستان مقصد اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی به این منطقه است.

مهدی طرفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: گروه جهادی شهید چمران با استعداد 80 نفر دانشجوی خانم و آقا به مدت 10 روز در این منطقه حضور داشتند که پروژه‌های مختلف عمرانی آموزشی بهداشتی و فرهنگی را اجرا کردند.

وی با اشاره به ثبت نام دانشجویان برای در اردوی‌های جهادی از استقبال پرشور آنان برای حضور در مناطق محروم گفت: با توجه به محدودیت نفرات برای حضور در منطقه صیدون به ناچار مجبور به گزینش از میان دانشجویان شدیم. که تعداد زیادی موفق به حضور و همراهی ما نشدند.

وی افزود: هدف از این برنامه‌های جهادی پیش از اینکه خدمت‌رسانی به مناطق محروم باشد رشد و ساختن روح جوانان مومن انقلابی را دنبال می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران گفت: از دیگر آثار اردوهای جهادی آشنایی دانشجویان و جوانان با مناطق محروم و مشکلات مستضعفین و همچنین پیدا کردن روحیه جهادی برای پیگیری مسائل مردم در آینده این کشور است.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار

ایسنا/خوزستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک از انجام عملیات موفق جست‌وجو و نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی با تلاش نجاتگران این جمعیت خبر داد.

جواد شریفی امروز (۱۵ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: ساعت ۱۹ دیروز به‌دنبال تماس تلفنی فرماندار شهرستان صیدون مبنی بر گرفتار شدن ۱۰ گردشگر در منطقه کوهستانی مُنگار امامزاده عبدالله صیدون براثر بارش باران، یک تیم عملیاتی دو نفره (یک پرسنل و یک نجاتگر به‌صورت داوطلبانه) به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد جوی و دور بودن مسیر ارتباطی، پس از چند ساعت جست‌وجوی نجاتگران در کوهستان ساعت چهار بامداد امروز نجاتگران به این افراد دسترسی پیدا کردند و آنها به منطقه امن انتقال داده شدند.

شریفی افزود: در این عملیات مرتضی آبسالان از نجاتگران پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری (ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک همراه پدرش به‌صورت داوطلبانه حضور یافتند و باعث نجات این گردشگران شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر