Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نیروهای حشد الشعبی برنامه تروریست های داعش را برای حمله به المقدادیه دیاله را ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری الحشد، لشکر ۲۴ الحشد الشعبی روز گذشته با انجام عملیات «عاشورا» باندهای تروریستی که سعی در حمله به کاروان‌های حسینی را داشتند، متلاشی کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی الحشد افزود: در این عملیات، باندی متلاشی شد که اعضای آن برای هدف قرار دادن مجالس عزاداری و کاروان‌های حسینی در شمال المقدادیه برنامه ریزی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در عملیات روز شنبه نیروهای الحشد الشعبی در دیاله، هشت بمب نیز کشف شده است.

نیروهای امنیتی عراق در آستانه نزدیک شدن ماه محرم موفق شدند با عملیات‌های پیشگیرانه، چند مورد نفوذ عناصر داعش را که قصد ایجاد ناامنی در کربلا و در ایام عاشوراء داشتند، خنثی کنند و تاکنون چند متهم به عملیات و برنامه ریزی تروریستی و خرابکاری در این استان دستگیر شده‌اند.

در همین راستا، «احمد الزینی» رئیس پلیس کربلا اعلام کرده است که 30 هزار نیروی امنیتی برای طرح ویژه امنیت کربلا در ایام محرم بسیج شده‌اند.

گروه مقاومت اسلامی «النجباء» نیز در بیانیه ای اعلام کرده است که نیروهای الحشد الشعبی و گروه های مقاومت اسلامی همانند سال‌های گذشته در کنار دیگر به عنوان نیروهای امنیتی عراق درطرح ویژه امنیت کربلا در ایام دهه محرم مشارکت دارند.

انتهای پیام/

178 / 159 تروریست های داعش حشدالشعبی عزاداران حسینی المقدادیه عراق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تروریست های داعش حشدالشعبی عزاداران حسینی المقدادیه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای مقابله با دشمن صهیونیستی و حمایت از مردم غزه و پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان، بامداد پنجشنبه حمله پهپادی به یک هدف مهم در بندر ایلات در فلسطین اشغالی انجام داده است.

مقاومت اسلامی عراق پیش تر نیز اعلام کرده بود که هدف مهمی را در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه هدف حمله پهپادی قرار داده است.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

گفتنی است؛ گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟