Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ «بازی نقاب ها» به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام به زودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی، لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی،سیما خضرآبادی، فاطمه حسینی، محمدحسین صفری، ندا حبیبی، حمیدرضا عرب سرخی، یونس طاهری، ابوالفضل مقصود لو، ابراهیم امیرخانی، رقیه یانسری، سمیه مظفری، شقایق زمانی، محمدجواد چاردولی،مریم عبادی، غلامرضا رضایی، محمد حسن رستمانی، کامران دهقان، علی اصغر کیانی، شهروز ایری، داوود سعیدی، حسن کریمیخان زند، فاطمه احمدیان در این سریال نقش آفرینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این سریال آمده: دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و ...

عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کننده: علی مهام ، کارگردان: سیروس حسن پور، مشاور پروژه : رضا ابوفاضلی، نویسنده: بهنام علیزاده، مجری طرح: ذوالفقار قاسمی قزلچه، مدیر تصویربرداری: عباس عسگری، صدابردار: رضا کنشلو و مجتبی حبیب اللهی،طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: امین عابدی، موسیقی: فرید سعادتمند خواننده: سالار عقیلی، عکاس و تصویر پشت صحنه: مهدی رمضان زاده، مدیران تولید: سعید شرفی کیا و هادی توحیدی، مدیر برنامه ریزی: شاه بهرام کیانفر، ناظر کیفی: دکتر محمود اربابی و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

انتهای پیام/

279 / 279 سریال سیروس حسن پور سالار عقیلی شبکه دو بازی نقاب ها علی مهام ترکمن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سریال سالار عقیلی شبکه دو بازی نقاب ها ترکمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. در این فصل بهزاد خلج که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت؛ کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟