Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، متن حذف شده یادداشتش در گزارش عملکرد یک ساله شورا را به عنوان نطق پیش از دستور قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: ناراحت هستم که شنیده‌ام محمود میرلوحی یکی از اعضای شورای شهر به دلیل مصاحبه‌ای احضار شدند،‌ اما با این حال از ایشان گلایه دارم که یادداشت من را در کتابچه عملکرد شورای شهر در سال اول سانسور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما به دیگران به دلیل حذف و سانسور گلایه می‌کنیم، اما حالا خودمان مطالب را سانسور می‌کنیم، گفت: البته از محسن هاشمی هم گلایه دارم که با وجود اطلاع از موضوع، باز هم اجازه دادند که این مطلب سانسور شده چاپ شود،‌ هر چند که آقای هاشمی شما که هر بلایی سرتان بیاورند صدایتان در نمی‌اید اما بهتر بود متن بدون سانسور من چاپ می‌شد تا مجبور نباشم در نطقی مطالب سانسور شده را اعلام کنم.

علیخانی با بیان اینکه ما با معاون فعلی حمل و نقل رابطه خوبی نداریم و این عدم همکاری به بخش‌های دیگر نیز سرایت کنند، گفت: بی توجهی به ایده‌های تخصصی و عدم تحقق حتی یک ریال از محل پارک حاشیه‌ای جای سوال است، در بودجه 97، 950 میلیارد تومان درآمد برای اجرای پارک حاشیه‌ای در نظر گرفته شد، اما حالا محقق نشده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه ارائه داده‌های نادرست مبنی بر آماده بودن اجرای طرح‌های ترافیک موجب مشکلاتی شد، گفت: پیش‌بینی ما این بود که در خوش بینانه‌ترین حالت تنها 50 درصد بودجه مصوب از این محل تامین شود و این خسارت به درآمدهای شهری قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه بعد از ده‌ها مکاتبه با معاونت حمل و نقل سرانجام دیروز نامه‌ای به دستم رسید و به تذکرم در خصوص آمار مجوز صادر شده در طرح ترافیک و درآمد حاصله از آن وصول شد،‌ گفت: مجموعا 50 میلیارد تومان تا 17 شهریور ماه از این محل وصول شد، اما باز هم آمار طرح ترافیک رسانه‌ها را ندادند که باید باز هم پیگیری کنیم.

علیخانی با بیان اینکه عدم تعامل معاون حمل و نقل تنها منحصر به کمیسیون تخصصی نیست، عنوان کرد: این عدم تعامل در همکاری میان بخشی تاثیر گذاشته است، به گونه‌ای که باعث شده سطح نظارت پلیس راهور در محدوده طرح ترافیک کاهش یابد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای شهر میرلوحی احضار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق

منابع رسانه‌ای پنجشنبه شب از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق خبر دادند و برخی منابع غیررسمی این انفجار را ناشی از حمله رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، منابع رسانه‌ای عرب زبان در این باره اعلام کردند که صدای چند انفجار در حومه دمشق شنیده شده است.

طبق این گزارش مقامات سوریه در حال تحقیق درباره ماهیت این انفجار هستند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای غیر رسمی سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حمله هوایی را به منطقه «نجها» در جنوب دمشق و همچنین شهر «القنیطره» انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا شاکرمی
  • ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی