Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@22:31:12 GMT

استقلال در خط حمله مشکل دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۶۸۲۲

استقلال در خط حمله مشکل دارد

به گزارش پارس نیوز، سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دیدار دوشنبه استقلال برابر السد قطر گفت: بازی سختی پیش روی استقلال است و فکر می کنم جبران شکست تهران برای استقلال در دوحه بسیار مشکل باشد. بی تعارف بگویم بعید می دانم بتوانیم به دور بعد صعود کرده و جزو چهار تیم مرحله بعد لیگ قهرمانان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: البته در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، همانند بازی اسپانیا برابر کرواسی که اسپانیایی ها توانستند با ۶ گل نایب قهرمان جهان را شکست دهند.

دین محمدی در ادامه گفت: بدون تعارف باید بگویم استقلال در خط حمله بسیار ضعیف است، متاسفانه بازیکنان خارجی که در استقلال توپ می زنند باید به مراتب بهتر از بازیکنان داخلی باشند یا حداقل در سطح تیام یا جباروف باشند. اما متاسفانه در حال حاضر خارجی هایی که در استقلال توپ می زنند عملکرد قابل قبولی ندارند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نبود ۶ ملی پوش به آبی پوشان ضرر خواهد زد یا خیر، گفت: برعکس خیلی ها اعتقاد دارم که حضور این همه ملی پوش در تیم ملی هیچ مشکلی ندارد، آنها در تمرینات تیم ملی حضور داشتند و آمادگی کاملی دارند.

دین محمدی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند با شرایط کنونی در لیگ برتر موفق باشد، گفت: با این روندی که استقلال در پیش گرفته شرایط هر هفته برایش سخت تر خواهد شد، امیدوارم شفر در چیدمان ترکیبش تغییراتی ایجاد کند. به عنوان نمونه مرتضی تبریزی را به نوک حمله ببرد از وریا در یک خط جلوتر استفاده کند و حالا که جابر انصاری رسما به استقلال بازگشته می تواند از این بازیکن هم استفاده کرده تا در بازی های  آینده موفق باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دین قطر بازی استقلال لیگ قهرمانان فوتبال اسپانیا جهان ملی پوش تیم ملی لیگ برتر مشکل استقلال پارس پارس نیوز خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی به‌عنوان اصلی‌ترین مهاجم فصل استقلال که با پوشیدن شماره هفت آبی‌پوشان، از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نیز محسوب می‌شود، با زدن 6 گل بهترین گلزن فصل آبی‌ها است و بلانکوی آرژانتینی با 5 گل پشت سر او قرار گرفته است.

محمدی در شرایطی موفق شده 6 گل برای استقلال به ثمر برساند که هر شش گل برای آبی‌های پایتخت‌نشین در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده و این مهاجم هنوز موفق نشده در خارج از خانه برای استقلال گلزنی کند.

او در این زمینه در جدول گلزنان در رده دوم قرار گرفته و تنها رحمان جعفری مهاجم سابق شمس آذر قزوین و فعلی تراکتور است که توانسته 7 گل در بازی‌های خانگی به ثمر برساند تا از محمدی پیشی گرفته باشد.

البته این موضوع باعث قوت قلب نکونام در ادامه مسیر خواهد شد چرا که 3 بازی از 5 مسابقه باقی‌مانده استقلال در پایان فصل قرار است در خانه برگزار شود که این سه حریف قرار است تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر باشند که در مسائل دفاعی، از تیم‌های مستحکم و سازمان‌دهی شده لیگ محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد