Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در 48 ساعت گذشته 28 دستگاه موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز و 180 دستگاه خودرو که 15 دستگاه از این خودروها سرعت بالای 150 کیلومتر در ساعت را داشتند توقیف شدند.
وی گفت: در طرح جدید انضباط ترافیکی که مدت یک ماه است آغاز شده با خودروهایی که با سرعت بالا در بزرگراه ها حرکت می کنند و موجب نگرانی سایر مردم و رانندگان می شوند برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار رحیمی افزود: از این تعداد 55 دستگاه خودرو به صورت دوردورهای شبانه ها در برخی خیابان های شمالی شهر اقدام به ترافیک های سنگین می کردند که توقیف شدند.
وی درخصوص موتورهای سنگین نیز گفت: مالکان این موتورها در ساعات پایانی شب و در روزهای تعطیل موتورسیکلت خود را که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده است را بیرون می آوردند و در بزرگراه ها اقدام به مانوردادن می کردند.
رئیس پلیس پایتخت افزود: موتورسیکلت های سنگین به اداره آگاهی تحویل و سپس برای طی مراحل قانونی و برخورد قضایی به گمرک ارجاع داده می شود اما درخصوص خودروهای تندرو این خودروها از 20 روز تا یکماه به دلیل تکرار تخلف در پارکینگ متوقف می شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توقیف رئیس پلیس پایتخت خودرو تندرو بزرگراه پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار مجید شجاع در مراسم الحاق خودرویی به ناوگان ترابری مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای عملکرد بهتر در انجام مأموریت‌های سازمانی تعداد ۷ دستگاه لندکروز عملیاتی، ۶ دستگاه هایلوکس، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه لندکروز شیلتر با تجهیزات فاوایی، یک دستگاه سمند و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان ترابری فرماندهی مرزبانی استان واگذار شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: همچنین با انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس نیز به این ناوگان ملحق و مورد استفاده سازمانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد یک دستگاه مینی بوس بنز و یک دستگاه وانت کاپرا که از چرخه خدمتی خارج شده بود، بازسازی کامل و به چرخه خدمتی برگشت داده شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه