Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین گفت: مساحت قبلی مرکز جامع خدمات سلامت آرین شهر 500 متر مربع شامل  350 متر مربع فضای خدمات بهداشتی و درمانی  و 150 متر مربع پانسیون پزشک بود که در طرح توسعه فضای بهداشتی و درمانی این مرکز به 565 متر مربع افزایش یافت.

حمیدی راد با بیان اینکه برای توسعه این مرکز 250 میلیون تومان هزینه شده، افزود: از این مقدار، ۱۰۰میلیون تومان را خیران  و ۱۵۰میلیون تومان را شبکه بهداشت ودرمان پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مرکز شامل اتاق بستری با 4تخت، اورژانس، آزمایشگاه ، دندانپزشکی و اتاق جلسات است گفت: برای تجهیز آن 40 میلیون تومان از سوی خیران پرداخت شده و برای توسعه و تجهیز بیشتر بیش از 100 میلیون تومان دیگر مورد نیاز است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین افزود: با کمک خیران ۲۵۰۰مترمربع زمین به ارزش 125 میلیون تومان در کنار این مرکز برای توسعه آن درآینده اهدا شده تا درصورت موافقت مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان در این شهر احداث شود.

جمعیت ۵۶۰۰ نفری آرین شهر دارای ۳خانه بهداشت و یک پایگاه بهداشتی ومرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی است  که ۱۹نفرنیرو شامل پزشک، پرستار، ماما،کارشناسان بهداشت ودرمان وبهداشت محیط ونیروهای خدماتی در آن مشغول به کار هستند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح توسعه مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی آرین شهر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه