Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم مانند بازي‌هاي گذشته، 100 هزار هوادار به ورزشگاه آزادي بيايند. 40 ميليون هوادار داريم که براي ما دعا مي‌کنند.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، حسين ماهيني مدافع با اخلاق و ارزنده سرخپوشان ايران در کنفرانس خبري پيش از ديدار برابر الدحيل در جمع اصحاب رسانه گفت: بازي سختي مقابل الدحيل داريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رغم صحبت‌هايي که بعد از بازي قبل شد، نتيجه و بازي خوبي داشتيم. فکر مي‌کنم شانس دو تيم براي بازي فردا 50-50 است. پتانسيل خوب ما در بازي فردا، تماشاگران هستند. اميدوارم مانند بازي‌هاي گذشته، 100 هزار هوادار به ورزشگاه آزادي بيايند. 40 ميليون هوادار داريم که براي ما دعا مي‌کنند.
ماهيني افزود: هدف کلي پرسپوليس، چه در ليگ برتر و چه در ليگ قهرمانان آسيا، خوشحال کردن هوادارانمان است. همان طور که برانکو گفت، 60-50 درصد تيم ما باتوجه به مشکلاتي که داريم، با مصدوميت بازي مي‌کنند. ما کمبود بازيکن داريم اما به خاطر باشگاه و هوادارانمان با درد بازي مي‌کنيم. به همين دليل تمام تلاشمان را در بازي فردا به کار مي‌گيريم تا بتوانيم دل هوادارانمان را شاد کنيم.
مدافع پرسپوليس در ادامه عنوان کرد: بازي‌هاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا متفاوت است. در اين دو، سه سال اکثر بازيکنان در ليگ قهرمانان بازي کردند. در آزادي بيشتر تيم‌هاي تاکتيک ضدحمله دارند اما الدحيل يکي از بهترين تيم‌هاي آسياست و به دنبال ضد حمله نيست. آنها به دنبال زدن گل اول هستند تا خيال خودشان را راحت کنند. ما بازيکنان درباره ريز به ريز مسائل صحبت کرديم و مي‌دانيم الدحيل به دنبال گل زدن است. بازيکنان تمرکز صد در صد دارند که در بازي فردا پيروز شويم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حسين ماهيني پتانسيل خوب پرسپوليس الدحيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه نساجی مازندران در راستای حمایت از این تیم در مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب اهن ۴۰۰ هوادار تیمش را راهی اصفهان می‌کند تا در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن از تیم خود حمایت کنند.

نساجی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال