Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی رفت مقابل الدحیل خوب و محکم بازی کردیم و نشان دادیم به هیچ‌وجه ضعیف‌تر از تیم حریف نیستیم، باخت یک بر صفر به نماینده قطر امیدوارکننده است تا در بازی برگشت با نتیجه خوب صعود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی برگشت پرسپولیس مقابل الدحیل قطر گفت: خیلی خوشحال هستیم که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فوتبال ایران افتخار بزرگی است که دو تیم ایرانی در این مرحله هستند، انتظار یک نمایش فوتبالی در استادیوم پر از تماشاگر را داریم، به طوری که می‌خواهیم از این بازی لذت ببریم.

وی اضافه کرد: فردا نیمه دوم بازی خودمان را مقابل الدحیل انجام می‌دهیم، در بازی رفت خوب و محکم بازی کردیم و نشان دادیم به هیچ وجه ضعیف‌تر از الدحیل نیستیم، اما طبیعی است کار خیلی سختی داریم، ضمن اینکه باخت یک بر صفر امیدوارکننده است تا جبران کنیم؛ در صورت پیروزی یا تساوی در بازی رفت نیز محکوم به برد در بازی برگشت بودیم و هیچ فرقی نمی‌کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره شناخت خود از الدحیل افزود: الدحیل هشت ملی‌پوش دارد و کاپیتان آنها نیز از بند مصدومیت رها شده است، بنابراین باید صبورانه و با هوش فراوان بازی کنیم.

ایوانکوویچ درباره وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: سیامک نعمتی را در بازی فردا نخواهیم داشت، سید جلال حسینی، ماهینی و رسن هم مصدوم هستند، اما آنها به بازی با نماینده قطر می‌رسند.

وی یادآور شد: تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم، فلسفه پرسپولیس بازی دفاعی نیست. باید ابتدا گل اول و سپس گل‌های دوم و سوم را به ثمر برسانیم، اما مشکلی که داریم اینکه عجله می‌کنیم. انتظارات از تیم بسیار بالاست و این فشار مضاعفی روی بازیکنان ایجاد می‌کند.


سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیست که جو آزادی با توجه به انتظار بالای هواداران روی عملکرد این تیم تاثیر منفی بگذارد؟ خاطرنشان کرد: هواداران ما از ابتدا تیم را تشویق می‌کنند، تماشاگران پرسپولیس خیلی صبور هستند، حتی در مواقعی که نتیجه علیه ما باشد.

ایوانکوویچ بیان کرد: طبیعی است که آنها می‌خواهند همواره دنبال پیروزی پرسپولیس هستند. بازیکنانم نیز دنبال شاد کردن دل هواداران هستند، به همین دلیل عجول می‌شوند. در قبال هواداران پرسپولیس مسئول هستیم و می‌خواهیم آنها را خوشحال کنیم، البته به طور کلی بازیکنان ایرانی احساسی هستند و دلشان می‌خواهد احساس خود را در بازی به عمل تبدیل کنند و نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است

طرفداری| دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر مورد تست های تخصصی فیزیوتراپی قرار گرفت تا تکلیفش برای بازی با سپاهان مشخص شود.

علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند. دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

به نقل از مهر، دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد. بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است