Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ملي پوش کشورمان گفت: بازيهاي اول هميشه سختي خاص خود را دارد.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از تايلند، مائده برهاني ملي پوش کشورمان بعد از بازي مقابل قزاقستان و برتري مقابل اين تيم اظهار داشت: بازي اول هميشه سختي هاي خاص خود را دارد اما با هدف وارد اين تورنمنت شده ايم. ما با روحيه خوب از مجارستان به تايلند آمديم و مشهود بود که اين تورنمنت جه تاثيري داشته و در طول مسابقات نيز مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ست اول هر دو تيم شناختي از هم نداشتند اما در ادامه ما بوديم که سوار بازي شديم. با اتحادي که داشتيم و حرفهايي که سرمربي تيم گفت مبني بر اينکه "با قلبتان بازي کنيد" همه اين کار را کردند و کسي هم کم کاري نکرد. همه بازيکنان تمام توان خود را گذاشتند.
کاپيتان تيم ملي بانوان ايران با اشاره به اينکه ايران براي نخستين بار است که قزاقستان را مي برد، يادآور شد: قزاقستان يکي از تيم هاي خوب است و بازي خوبي را هم به نمايش گذاشت. عملکرد ما هم در اين تورنمنت بهتر خواهد شد.
برهاني همچنين درباره بازي مقابل فيليپين که فردا برگزار مي شود، عنوان کرد: فيليپين تيم خوبي است و با بازيکنان اصلي به مسابقات آمده است. آنها سرمايه گذاري خوبي در ليگ شان داشته و با بازيکنان خارجي به ويژه آمريکايي سطح بازي خود را بالا برده اند. بازي راحتي نخواهيم داشت. قطعا اين بازي با مسابقه امروز تفاوت هايي دارد که کادر فني حتما به ما خواهد گفت. ما اينجا آمده ايم که همه تيم ها را ببريم و کاري به اسم تيم ها نداريم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند