Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  محمد توکلی دبیر کارگروه بررسی و پیگیری تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی پوشاک‌  افزود: این کارگروه تلاش می کند قیمت گذاری کارخانه های نساجی و پارچه به گونه ای انجام شود که مواد اولیه با قیمت مناسب در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر قیمت مواد اولیه تولیدکنندگان پوشاک کاذب و دو برابر نرخ پارچه و نخ قیمت گذاری و به بازار عرضه می شود خاطرنشان کرد: هر کارخانه ای که با این کارگروه همکاری کند زیرپوشش و حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی اضافه کرد: متخلفان نیز به تعزیرات حکومتی معرفی و با آنها برخورد می شود.
وی با بیان اینکه ریاست این کارگروه با یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران است اظهارداشت: معاون اول رئیس جمهوری حمایت خود از تجار را اعلام کرده تا مواد اولیه با قیمت واقعی به دست تولیدکنندگان برسد.
دبیر کارگروه بررسی و پیگیری تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی پوشاک‌ افزود: این کارگروه در جلسات خود در خصوص تولید نوع پارچه تصمیم می گیرد، علاوه بر آن اگر پارچه ای مازاد نداشته باشد از صادرات آن جلوگیری می شود.
وی با اشاره به اینکه قرار است کمیته هایی با پنج عضو از جمله کمیته گردباف، نساجی، تخت چرم و نخ ذیل این کارگروه تشکیل شود اظهارداشت: تلاش می شود واسطه ها حذف تا قیمت هایی که تا دو برابر بالاتر به دست کارخانجات تولیدکننده می رسد کاهش یابد.
توکلی یادآورشد: کارشناسان با بررسی های لازم قیمت واقعی را مشخص می کنند و با کارخانه های متخلف برخورد خواهد شد.
وی از کارخانه ها خواست همکاری های لازم با این کارگروه را داشته باشند تا قیمت های کاذب شکسته شود.
دبیر کارگروه بررسی و پیگیری تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی پوشاک‌ یادآور شد: هر تاجری که با این کارگروه همکاری کند تحت حمایت های سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار خواهد گرفت و می تواند از ارز دولتی استفاده کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مواد اولیه پوشاک سازمان صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست مشترک اعضای هیأت دولت و استانداران با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: مشکلات استان هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه های فعلی حل نمی شود و این استانها نیازمند توجه و حمایت های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

به گفته صحرایی، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح ها و اقدامات نیمه تمام است. به عنوان نمونه دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالی که بسیاری از ساختمان و زیرساخت های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اکنون ترمیم تخریب های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح های زیربنایی و اشتغالزای استان را «راه آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می تواند منجر به رونق طرح ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان ها شود.

موافقت رئیس جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و استانداران، به فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229635 برچسب‌ها کرمانشاه هیات دولت سید ابراهیم رئیسی اشتغال

دیگر خبرها

  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند