Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت تنها سالن ورزشی شهر سرخون در منطقه میانکوه از توابع شهرستان اردل یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان اردل است که پس از گذشت 12 سال از کلنگ‌زنی این پروژه، هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز،در حوزه ورزش هر کلنگی که در شهرستان محروم اردل بر زمین زده می‌شود، روزنه امیدی در دل جوانان این خطه ایجاد می‌کند اما اگر آن پروژه پس از گذشت سال‌ها به بوته فراموشی سپرده شود، باید به حال ورزشکاران این  شهرستان گریست که باید همچنان از اماکن ورزشی محروم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پروژه سالن ورزشی شهر سرخون یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان اردل  است که از سال 86 کلنگ آن در شهر سرخون  به زمین زده شده اما متأسفانه به‌دلیل کمبود اعتبارات و بی‌توجهی مسئولان، پس از گذشت 12 سال همچنان بلاتکلیف مانده و تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است!


این پروژه نیمه‌تمام به کلاف سردردگمی تبدیل شده که هر روز بر پیچیدگی آن افزوده می‌شود و از ابتدای دولت تدبیر و امید هم تاکنون، دولتمردان، مسئولان کشوری و ارشد استانی وعده‌ها و امیدهای متفاوتی بابت اتمام این پروژه نیمه‌تمام داده‌اند، ولی هنوز که هنوز است تحقق نیافته است.


حسن نظری یکی از ورزشکاران شهر سرخون در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در این خصوص اظهار داشت: نوجوانان و جوانان بااستعداد، ورزشکار و ورزش دوست منطقه میانکوه که علاقه و استعدادهای فوق‌العاده‌ای در زمینه ورزش دارند چند سالی است در آرزوی افتتاح سالن ورزشی به حضور مسئولین دل خوش کرده‌اند و بعد از سپری شدن چند سال، خبری از افتتاح سالن ورزشی سرخون نیست.

  نظری افزود:جوانان ورزش دوست شهر سرخون مجبورند برای ورزش، شبانه مسافت‌های تا فاصله 70 کیلومتر را طی کنند  امید است همان طوریکه مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه اصلى دولت و مسئولان ورزش کشور این است که اشتیاق به ورزش و روح ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند انتظار داریم مسئولین هرچه زودتر خواسته چندین ساله مردم و ورزشکاران منطقه میانکوه را عملی کنند.


نظری بیان کرد: انتظار داریم مسئولین استانی و شهرستانی هرچه زودتر خواسته چندین ساله مردم و ورزشکاران شهر سرخون  را عملی کنند و از علی کاظمی نماینده محترم مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ هم خواستاریم که به جای وعده های انتخاباتی برای رفع این مشکل چاره ای بجوید.

شهر سرخون مرکز بخش میانکوه از توابع شهرستان اردل در ۱۳۰ کیلو متری جنوب مرکز استان چهارمحال بختیاری (شهرکرد) و در یک کیلو متری جاده ارتباطی استان، به استان خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید عزیززاده گفت: با تأمین تجهیزات ورزشی جدید به ارزش ۱۵ میلیارد ریال و بهره‌برداری از آنها در مجموعه ورزشی فجر زمینه برای فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای در بخش‌های تمرینات هوازی و تناسب اندام فراهم شده است.


وی نصب کف‌پوش و دیوارپوش برای سالن‌های ورشی، نصب ضربه‌گیر‌های پیرامون سالن فجر، اصلاح و بهبود روشنایی، تقویت سامانه سرمایشی مجموعه سالن‌های ورزشی و نصب صندلی در جایگاه تماشاگران از دیگر اقدامات به منظور ارتقای الزامات ایمنی برای فعالیت‌های ورزشی در این مجموعه است.


عزیززاده ادامه داد: در جریان بازسازی و نوسازی این مجموعه ورزشی زیرساخت و فضا‌های ورزشی مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی جدید از جمله بسکتبال افزوده شده است که در نتیجه علاوه بر تنوع‌بخشی به رشته‌های ورزشی، ظرفیت سالن‌ها برای پذیرش تعداد بیشتری از کارکنان علاقمند به ورزش ایجاد شده است.


سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گسترش فضا‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی از اهم اهداف این معاونت عنوان و اضافه کرد: با نوسازی و بهسازی سالن‌های مجموعه ورزشی فجر ضمن ارتقای ظرفیت برای بهره‌گیری آحاد جامعه بندری و دریایی ۱۲ هزار نفری شاغل در این مجتمع بزرگ بندری، زمینه مساعدی نیز برای فعالیت‌های ورزشی بانوان شاغل ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در بنادر تابعه از دیگر برنامه‌های این معاونت است، تأمین و تکمیل تجهیزات جدید ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌ی آنان در سال جاری از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد.

دیگر خبرها

  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟