Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:59:45 GMT

«تونی کروس» نمی‏‌تواند هافبک دفاعی باشد!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۷۴۷۲

«تونی کروس» نمی‏‌تواند هافبک دفاعی باشد!

رکنا: آنالیزها نشان داده لوپتگی تصمیم داشته به خاطر استراحت دادن به کاسمیرو از تونی کروس در پست هافبک دفاعی استفاده کند و این تصمیم نادرست بوده است.

خولن لوپتگی می‌خواست به کاسمیرو استراحت بدهد، بازیکنی که بیشتر هفته را به سفر کردن گذرانده بود و ۱۸۰ دقیقه هم برای برزیل در زمین بازی قرار گرفته بود، در نتیجه برای پر کردن جایش از تونی کروس استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ژرمن اما یک بار دیگر نشان داد که یک هافبک دفاعی نیست و ابزار مناسب برای بازی در این پست را ندارد.

کیفیت بازی و توانایی او باعث می‌شود که مربیان بیشتر در پست‌هایی که نیاز به آزادی Freedom در زمین دارد از او استفاده کنند. او باید وقتی توپ را دارد روی آن مسلط باشد، نه وقتی توپ در اختیار تیم نیست برای گرفتنش تلاش کند.

لوپتگی اما دو آلترناتیو مناسب برای پست او داشت. فده والورده که اصلا به بیلبائو سفر نکرده بود و مارکوس یورنته که از روی سکوهای ورزشگاه بازی را تماشا می‌کرد.

وقتی کاسمیرو وارد زمین شد رئال تیم متناسب‌تری به نظر می‌رسید. کروس هم به پست طبیعی و اصلی خودش برگشت و تیم قدرت بهتری گرفت. کروس بعد از آن بود که توانست بازی‌های ترکیبی خوبی با لوکا مودریچ داشته باشد.

در واقع این بازی بار دیگر به لوپتگی و هواداران رئال ثابت کرد که تونی کروس باید در پست خودش باشد و اگر هم قرار باشد روزی در پستی دیگر برای کمک به تیم بازی کند آن پست به هیچ وجه پست هافبک دفاعی نیست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درد شکم سارینا 8 ساله عاقبت شومی داشت! + عکس

55 ماشین لوکس بچه پولدارهای تهرانی در پارکینگ پلیس + عکس ها

صاحب این جسد را می شناسید ؟ / او در تهران کُشته شد! + عکس

جزییات دسیسه داعش برای حمله به کاروان های حسینی در عراق !

نامادری اتوی داغ را به صورت حنانه 13 ساله چسباند! + عکس

دستگیری مربی مرد که به بانوان تیم ملی در شمال کشور تمرین می داد

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

توطئه شوم و عجیب مرد یزدی برای زن جوانش

پایان وحشتناک ماه عسل برای عروس و داماد همدانی

عکس دختر سنندجی که با روسری از یک درخت آویزان بود! + تصاویر دلخراش

همخوابی اجباری زن شوهردار تهرانی با راننده تاکسی اینترنتی / بهرام از من فیلم گرفت و ... + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان / زن 33 ساله روی تخت خواب جان داد +عکس

اقدام رقیه عکاس منحرف پرونده شورای شهر بابل آبروی یک زن مشهور را برد + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سفر آزادی Freedom سفر شورای شهر استراحت عکس پارکینگ تونی عکس ایران دختر روزنامه زن فیلم زندگی مرد جوان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد