Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛موسوی سوابقی همچون مدیر روابط عمومی باشگاه کوثر لرستان در لیگ یک کشور، مدیر اجرایی و روابط عمومی  باشگاه دارتاک خرم آباد در لیگ دسته دوم کشور، قائم مقام باشگاه پردیس خرم آباد در لیگ سه کشور، مشاور ورزشی و مطبوعاتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون نیز رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان است که امید می‌رود با استفاده از تجربیات گذشته، کارنامه‌ موفقی برای نوجوانان استان رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال نوجوانان طلایی پوشان در چند ماه گذشته با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول کشور موفق به راهیابی به لیگ برتر نوجوانان ایران شد.

لازم به ذکر است طلایی پوشان برای اولین بار بعنوان نماینده استان در مسابقات لیگ برتر پایه کشور حضور پیدا خواهد کرد و طبق قرعه کشی که در فدراسیون فوتبال کشور برگزار گردید طلایی پوشان با تیمهای سپاهان و ذوب آهن اصفهان ، پیکان و مقاومت تهران، نماینده استان مرکزی یا شهرداری سقز هم گروه شد وج قرار است مرحله اول بازیها در مهرماه آغاز شود همچنین در دیدار اول طلایی پوشان در خرم آباد میزبان مقاومت تهران است.

مسوولین و سرمایه‌گذاران استان از طلایی پوشان خرم‌آباد حمایت کنند

بی‌شک حمایت مسوولان و سرمایه‌گذاران استان از این تیم پایه می‌تواند پشتوانه‌ای برای آینده فوتبال لرستان باشد لذا انتظار می‌رود تا استاندار لرستان و مسوولان ورزش، از این تیم ورزشی حمایت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی ایران رئیس دانشگاه علوم پزشکی سرمایه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند