Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@08:53:34 GMT

والدین شهدا اسوه‌های صبر و ایثارند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۷۶۸۲

والدین شهدا اسوه‌های صبر و ایثارند

 

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولان با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدارها با خانواده‌های شهیدان عبدالله و علی زال‌بیگی، علی و محمدرضا کریمی و احمد و محمود زندی، عماد و خلیل گوینده، بالا و فرهاد حسینعلی، قربانعلی و کاظم کوچک تبار، قربان و قدرت الله حدادی و همسر شهید صدرالدین منهجی صورت گرفت.
در این دیدارها، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین ابراز کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور ماست مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های شهداست.
این مسئول افزود: همهٔ مردم و مسئولان قدردان فداکاری‌های خانواده‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس هستند و در تجلیل و تکریم آن‌ها اهتمام ویژه دارند.
برزگر بابیان اینکه والدین شهدا اسوه‌های صبر و ایثارند و بایستی به‌عنوان الگوهای برتر معرفی شوند، خاطرنشان کرد: امروز آحاد جامعه بایستی از سیره و منش شما عزیزان درس گیرند تا در اعتلای نظام جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کنند.
وی با اشاره به اینکه کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین در بیست‌وچهارم آبان‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، ابراز کرد: در راستای برگزاری این کنگره برنامه‌های متفاوتی ازجمله دیدار با خانواده‌های شهدا که یکی از مهم‌ترین برنامه‌هاست، انجام می‌شود.
در ادامه این دیدارها، حقایق‌پور نیز یاد و خاطرهٔ شهدا را گرامی داشت و از خانواده‌های شهدا برای حضور در کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین دعوت به عمل آورد.
به گزارش ایکنا، دیدار با خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین است که با همت مسئولان آغازشده و در حال اجراست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن شهدا کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد